Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geak_Nena schreef:Die was voor die @tamara21
en het m springen in het algemeen!
Daphaan schreef:och die sporen... als die ook nog afgaan, betwijfel ik het of ze hem voorwaarts kan houden. Laat die eerst maar om.
En laat het paard voorwaarts lopen om nagevelijkheid mogelijk te maken.
1 ding per keer aanpakken. Die hakken komen later wel. Ze heeft nu een grotere prioriteit.
Daphaan schreef:och die sporen... als die ook nog afgaan, betwijfel ik het of ze hem voorwaarts kan houden. Laat die eerst maar om.
1 ding per keer aanpakken. Die hakken komen later wel. Ze heeft nu een grotere prioriteit.
Love_Sanne schreef:Ik ga helemaal met Jeanine84 en moonprayer mee. Met slof ziet het er niet heel fijn uit. Maar zodra die slof eraf is gooit ie z'n hoofd in de lucht, misschien zit er iets niet helemaal lekker in z'n rug? Misschien als je de ostheophaat erbij haalt dat hij/zij wat kan vinden?
Ik vind een slof vaak sowieso niet zo'n hele goede oplossing.
Enne, dat van je instructeur, dat hij/zij al bij de Young riders rijd/hele wereld afreist enz. Dat zegt echt niks over de kwaliteit. Weet jij het hoe die paarden daar getraint worden? Ik heb les van iemand die NIET bij de Young riders heeft gereden, NIET de hele wereld overreist, maar ze komt in ieder geval niet aanzetten met een slof...
mijne komt er wel mee aan zette waarschijnlijk heeft jou instructeur de zelfde opleiding gehad als mijn instructeur ! Staan ze toch nog gelijk he! Sorriso schreef:Geak_Nena schreef:@ sorrisso Nee inderdaad je mag niet met slof starte maar gelukkig wel trainen! Is niet direct liege he!
@Moon prayer, ik ga eraan werke!
Nee oké, maar als je thuis constant met slof rijdt, en het op wedstrijd niet mag, wordt het toch moeilijk rondsturen verwacht ik.
Geak_Nena schreef:ik zou jullie eigelijk allemaal moeten uitnodigingen voor hem eens te rijden
dan moge jullie allemaal jullie anky praat even uit komen voeren.
En zulle jullie zien dat er maar slechts 2/3 bij zijn die het ook daadwerkelijk lukt.
maarja wie ben ik he
Geak_Nena schreef:Daphaan schreef:och die sporen... als die ook nog afgaan, betwijfel ik het of ze hem voorwaarts kan houden. Laat die eerst maar om.
Dankjewel voor deze meer zinnige reactie
Geak_Nena schreef:Love_Sanne schreef:Ik ga helemaal met Jeanine84 en moonprayer mee. Met slof ziet het er niet heel fijn uit. Maar zodra die slof eraf is gooit ie z'n hoofd in de lucht, misschien zit er iets niet helemaal lekker in z'n rug? Misschien als je de ostheophaat erbij haalt dat hij/zij wat kan vinden?
Ik vind een slof vaak sowieso niet zo'n hele goede oplossing.
Enne, dat van je instructeur, dat hij/zij al bij de Young riders rijd/hele wereld afreist enz. Dat zegt echt niks over de kwaliteit. Weet jij het hoe die paarden daar getraint worden? Ik heb les van iemand die NIET bij de Young riders heeft gereden, NIET de hele wereld overreist, maar ze komt in ieder geval niet aanzetten met een slof...
Dat vind ik dan helemaal super voor jou instructeurmijne komt er wel mee aan zette waarschijnlijk heeft jou instructeur de zelfde opleiding gehad als mijn instructeur ! Staan ze toch nog gelijk he!