Spectaculaire foto's van de crossles met Melano.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 20:39

leuke pony! Ziet er gaaf uit die foto's. Wanneer is die wedstrijd in Roden? Dat is hier niet zover vandaan (nou ja...) Zo'n wedstrijd wil ik wel eens van dichtbij zien!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 21:52

19 april is het B(en misschien ook het L Verward ) en 21 april zijn de hogere klasses.
new-forest en ik zijn er in ieder geval de 19de en Superretje incl. groomteam en ruiter ook Party!!

amy schreef:
Ik weet niet zo goed welke je bedoeld... Dat je zo die longeerpiste in gaat of niet? De eerste keer dat ik daar les kreeg was ik samen met Melano over die boomstam heen gevallen waar het zo omhoog gaat (weet niet of je weet welke ik bedoel). Toen ik die moest springen moest ik ook eventjes slikken hoor

Dat boompje vind ik wel leuk, alleen 'berg' af moet je wel mooi terug blijven zitten *LOL*
Ik bedoel de wal precies andersom, je komt dan over de onderste trede van de trap heen Haha! (snap je het nog Verward ) Je rijdt dan eigenlijk vanuit de dressuurbak via de wal naar de houtstapel(naast de surfplanken) en springt dan de 'wei' in.

De trap af de longeercirkel in vind ik wel relaxed, gewoon rechtuit rijden en mooi terugzitten *LOL* Wij hebben hem andersom gereden Haha! Dan moet je ineens wel sturen Knipoog

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 21:54

yvetje schreef:
leuke pony! Ziet er gaaf uit die foto's. Wanneer is die wedstrijd in Roden? Dat is hier niet zover vandaan (nou ja...) Zo'n wedstrijd wil ik wel eens van dichtbij zien!

Ik moet op 19 april starten. Ik weet dat er dan de klasse B, L en M wordt gehouden. Op 21 april is er denk ik alleen de klasse Z.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 21:57

Wat een leuke fotos, die weigerfoto is echt prachtig, dat opspattende zand....

Doet me denken aan mijn crosslessen, daar moet ik ook nog ergens fotos van hebben Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 22:15

Over Roden gesproken: op http://www.sgwroden.com/ kun je zien hoe de hindernissen deze week worden opgebouwd! Lachen

Zaterdag 19 april = B paarden en BLM pony's
Maandag 21 april = LMZ paarden en Z pony's

(het staat dus verkeerd op www.sgw-eventing.nl maar het vraagprogramma op de Roden-site is juist)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 22:39

Ik wist ook alleen zeker dat ik op de 19de moest starten, andere rubrieken wist ik niet Knipoog

Wij gaan wel meeten hè Ka Verward

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 23:39

Ik heb die laatste pony , dat meisje heet Hester?
Ze heeft meegedaan aan een soort talenten jacht en dat heeft ze gewonnen, de prijs was een stuk of 5 lessen bij de Hjouwer. Daar was ik laatst en toen had ze les. Wat geinig :p

Leuke foto's trouwens Knipoog

Diana_MabelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 10:18

Dat je dat durft echt goed zeg!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 10:46

gomir schreef:
Wij gaan wel meeten hè Ka Verward

Ja tuurlijk!

Lau en jij zouden best wel eens tegen elkaar kunnen rijden (Lau start daar voor het laatst B), ik zal de startlijsten in de gaten houden!

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 10:47

Mooie foto`s zeg!!
Die waar melano weigerde is leuk! Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 10:53

Karin schreef:

Ja tuurlijk!

Lau en jij zouden best wel eens tegen elkaar kunnen rijden (Lau start daar voor het laatst B), ik zal de startlijsten in de gaten houden!

Leuk! De twee halve dravertjes in een rubriek Knipoog
Ik ga waarschijnlijk op duindigt voor het eerst L starten, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe hij in Roden en Ambt-delden is(als ze daar nog plek hebben, want ik moet nog opgeven Bloos )...Hij heeft namelijk nog steeds een beetje watervrees Knipoog

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 12:33

Echt vet cewl!! Mijn moeder heeft ook nog foto´s die ik vanmiddag op ga halen.. Efff hopen dat ze al klaar zijn!!!! En ik heb het je nog niet verteld denk ik.. maar we krijgen een gratis les aangeboden van Gert Naber!! Hij belde en vond het echt erg dat hij het niet verzet had en alles en we mogen nog een keer komen met z´n 3en wanneer het ons maar uit komt!

Groetjes Hester

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-03 15:11

hesterv schreef:
Echt vet cewl!! Mijn moeder heeft ook nog foto´s die ik vanmiddag op ga halen.. Efff hopen dat ze al klaar zijn!!!! En ik heb het je nog niet verteld denk ik.. maar we krijgen een gratis les aangeboden van Gert Naber!! Hij belde en vond het echt erg dat hij het niet verzet had en alles en we mogen nog een keer komen met z´n 3en wanneer het ons maar uit komt!

Groetjes Hester

Wauw, wat ontzettend gaaaf Party!! Dat vind ik nou is aardig van hem! MOgen we gewoon nog een keer, joehoe Party!! Ik spreek je wel op MSN Knipoog

nescio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 17:21

Hey leuke foto,s amy ziet er heel goed uit!