Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en 21 april zijn de hogere klasses.
amy schreef:Ik weet niet zo goed welke je bedoeld... Dat je zo die longeerpiste in gaat of niet? De eerste keer dat ik daar les kreeg was ik samen met Melano over die boomstam heen gevallen waar het zo omhoog gaat (weet niet of je weet welke ik bedoel). Toen ik die moest springen moest ik ook eventjes slikken hoor

(snap je het nog
) Je rijdt dan eigenlijk vanuit de dressuurbak via de wal naar de houtstapel(naast de surfplanken) en springt dan de 'wei' in.
Wij hebben hem andersom gereden
Dan moet je ineens wel sturen
yvetje schreef:leuke pony! Ziet er gaaf uit die foto's. Wanneer is die wedstrijd in Roden? Dat is hier niet zover vandaan (nou ja...) Zo'n wedstrijd wil ik wel eens van dichtbij zien!

Karin schreef:
Ja tuurlijk!
Lau en jij zouden best wel eens tegen elkaar kunnen rijden (Lau start daar voor het laatst B), ik zal de startlijsten in de gaten houden!
De twee halve dravertjes in een rubriek
)...Hij heeft namelijk nog steeds een beetje watervrees
En ik heb het je nog niet verteld denk ik.. maar we krijgen een gratis les aangeboden van Gert Naber!! Hij belde en vond het echt erg dat hij het niet verzet had en alles en we mogen nog een keer komen met z´n 3en wanneer het ons maar uit komt!hesterv schreef:Echt vet cewl!! Mijn moeder heeft ook nog foto´s die ik vanmiddag op ga halen.. Efff hopen dat ze al klaar zijn!!!!En ik heb het je nog niet verteld denk ik.. maar we krijgen een gratis les aangeboden van Gert Naber!! Hij belde en vond het echt erg dat hij het niet verzet had en alles en we mogen nog een keer komen met z´n 3en wanneer het ons maar uit komt!
Groetjes Hester
Dat vind ik nou is aardig van hem! MOgen we gewoon nog een keer, joehoe
Ik spreek je wel op MSN