VivaLaVida schreef:Ja, ik zie ook spanning. Maar niet aan de voorkant. een revaliderend paard is juist goed om laag en rond te rijden!
Als je de voorkant maar laat gaan wordt de achterkant daar ook niet beter van.
Nee ik ken geen basisniet die jij noemt in ieder geval... Zoeken naar verbinding begin ik absoluut niet mee als basis.. Voorwaartsheid en dan neerwaartsheid. Zo kort maakte ze hem ook niet aan de voorkant, okee het mag iets langer misschien maar hou er rekening mee dat dit een haf is, en het al gauw kort lijkt.
Niet mijn ding dus, jouw methode. Wel jouw ding; dat kan
Leuk paard hoor!
Zoeken naar verbinding begin ik absoluut niet mee als basis.. Voorwaartsheid en dan neerwaartsheid.
zeg jij.
Nou, voorwaarts neerwaarts begint met verbinding, anders kun je je pony nooit je hand laten volgen.
Dus de verbinding is wel degelijk een basis, daaruit komt voorwaarts neerwaarts, probeer jij maar zonder verbinding een paard voorwaarts neerwaarts te rijden????
Trouwens, van die voorwaarts neerwaarts''heid'' zie ik eigenlijk ook vrij weinig...
Blijf er aan werken, zou zonde zijn als die vage kreupelheid terug komt!
niet die jij noemt in ieder geval... Zoeken naar verbinding begin ik absoluut niet mee als basis.. Voorwaartsheid en dan neerwaartsheid. Zo kort maakte ze hem ook niet aan de voorkant, okee het mag iets langer misschien maar hou er rekening mee dat dit een haf is, en het al gauw kort lijkt.