Foto vrijspringen van mijn hengstje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 09:37

tuttie schreef:
Gijsenkim, denk je echt dat het zó hoog stond soms (1.60m) dan zal die van mij ook wel hoger dan 1.20m gesprongen hebben, want hij lag op de bovenste lepel, maar 1.60m neee, dat kunnen ze niet maken voor die jonge dieren hoor. Maar hoog stond het wel, dat is zeker.

Volgens mij lagen de balken boven in de staanders. Op toch de hoogste gaatjes... VOlgens mij is de hindernis op deze foto al zo hoog als het paard zelf is.....zeker 1.60 denk ik????? Ik vond het in iedergeval mega impressive wat ze daar neergezet hebben.............

tuttie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-03 09:53

Aan moederskant zit er Elberton achter (Nimmerdor x Luckyboy).
Ben blij met jullie reacties, ben erg trots op mijn paard. VOlgend jaar mag hij het in het eggie op de wedstijden gaan proberen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 09:59

gaan we dan tegen elkaar strijden met dezelfde hengsten (als marco niet verkocht is) van dit jaar maar dan bij de 4 jarige?????

tuttie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-03 10:09

Tja wie weet. Nou ik denk niet dat ik volgend jaar weer ga. Het was voor mij meer een test voor wat mijn hengst in huis had en hoe hij reageert op vreemde omgeving. Vond het een mooie ervaring, maar ga volgend jaar maar gewoon starten. Ach en hoe hoog het precies was zullen we wel nooit weten, laten we het er maar ophouden dat het behoorlijk hoog stond.

xtvax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 11:46

Goed springen, ook goede afstamming, succes!!!