Foto's van Rydar (mijn versie)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:06

Ik vroeg me inderdaad ook al af waar ik die sterren eerder had gezien. Ik zou bijna willen zeggen: "goh origineel" Schijnheilig

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 21:39

Houden we het wel gezellig dames Schijnheilig

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 00:30

Sluit me aan bij Mickey, over alles valt wel te iets te zeuren. Rydar en Mexx zagen er beiden erg leuk uit en ik denk dat het Debo aardig wat werk heeft gekost om ze zo te krijgen Knipoog En of het dan na-geaapt is of niet... Ik doe ook wel eens dingen die ik van een ander overneem, daar is bokt toch voor, om van elkaar te leren niet waar? Haha!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 08:51

Buitenzorg schreef:
En of het dan na-geaapt is of niet... Ik doe ook wel eens dingen die ik van een ander overneem, daar is bokt toch voor, om van elkaar te leren niet waar? Haha!

Sluit ik me helemaal bij aan daarom hoef ik van Debo ook nooit
meer te horen dat een ander wat van haar na-aapt!!!!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:06

Barb schreef:
Sluit ik me helemaal bij aan daarom hoef ik van Debo ook nooit meer te horen dat een ander wat van haar na-aapt!!!!

Je haalt me de woorden uit m'n mond Schijnheilig

Nuv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:08

Waarschijnlijk is Rydar wel de eerste fjord in Nederland met sterren......... Dan kan jij het alleenrecht op een Fries met sterren claimen Barb! en ik heb dan misschien wel de eerste schimmel met sterren!
Onee, eerst even checken... www.shieldmark.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:12

Gaaaap

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:46

Nuv schreef:
Waarschijnlijk is Rydar wel de eerste fjord in Nederland met sterren......... Dan kan jij het alleenrecht op een Fries met sterren claimen Barb! en ik heb dan misschien wel de eerste schimmel met sterren!
Onee, eerst even checken... www.shieldmark.nl

Dan moet ik maar een anda kopen Schijnheilig
Ben ik ook de eerste

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 20:09

En ik de eerste KWORD!! (cockie.......Tong uitsteken )

ff ontopic: Leuke foto's hoor!!

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 20:30

nee Rydar was de tweede fjord van Nederland met sterren, mijn fljord Lester was de eerste die had namelijk het teken van Milenium 2000 op zijn achterwerk incl sterren. Maar je zag het haast niet, fjorden behouden hun kleur als je ze namelijk scheert.

Rocco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 20:56

Nou ik vind het gewoon erg leuk, of het nu zelf bedacht is of niet! En hele leuke foto's, en een mooie pony die mooie kunstjes kan!

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 21:00

Leuke foto`s.
Die foto waar mexx van het stroo eet is lief.

Liesje4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 22:08

Scherps schreef:
nee Rydar was de tweede fjord van Nederland met sterren, mijn fljord Lester was de eerste die had namelijk het teken van Milenium 2000 op zijn achterwerk incl sterren. Maar je zag het haast niet, fjorden behouden hun kleur als je ze namelijk scheert.

Mwah, Tasja werd toch behoorlijk wit hoor toen ze was geschoren, nou heb ik er overigens geen sterren in geschoren Schijnheilig
Gewéldige foto's.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 08:21

pojack"]
[quote="Sily schreef:
he Gwen...moet je er nou iedere keer bijzeggen dat ik Rydar met geen mogelijkheid meer van het blok kreeg? Knipoog
Was wel mooi mijn eerste keer hoor

Ja dat zeg ik er lekker elke keer bij Ach gut want dat was zo'n leuk gezicht Haha! .

maar ik zal verder niets vertellen van hoe je uitdrukking op je gezicht was toen je op Rydar zat want dat was het leukst Lips are sealed
[/quote]

Nouhouuuuu , ik heb zelfs nog een mailtje gehad naar aanleiding van mijn uitdrukking op die dag.....