Naomie (Zeoliet) @ work M2-Z1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Frankinero

Re: Naomie (Zeoliet) @ work M2-Z1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:10

Leuke foto's van Naomie zeg!
Wil even zeggen dat TS over het algemeen beter zit als ze hier op de foto's laat zien. Ik kan niet zeggen dat je niet scheef zit Leo maar op deze foto's laat je jezelf echt van je slechtste kant zien.
Gewoon even ter info!!! Ga vooral zo door en dan komt t echt wel goed met jullie.

Maarre zoals al eerder gezegt. Je bent een vrouw dus even plat gezegt. Tieten vooruit, laat zien dat je trots bent op die mooie knol onder je kont.

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 01:37

Toevallig heb ik vd week een opg gemaakt (foto van je scedel voor je gebit) daar op was ook een gedeelte van me rug te zien men tandarts schrok er van men linker schouderblad is heel anders dan me rechter ik wist wel dat me rechter afstak van me rug maar dat t verschil zo erg was.. toch maar is kijken wat er aan gedaan kan worden.. mischien ga ik dan wat beter ziten op men paardje..

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 16:40

hey,
gave foto's.
ik vind naomie al erg veel verbeterd!! zde komt nu echt al veel mooier eruit met der neusje en je kunt dus echt zien dat jullie hier hard mee aan het werk zijn! wat jehoudiung betreft, je bent je hier goed bewust van wat al een stap in de goeie richting is. vraag ook de instructie hier meer op te letten en eventueel als je met iemand samen rijdt die persoon ook.. dan gaat het misschien helemaal goed komen. op deze manier krijg je misschien meer last van je rug. je stang gebruik moet je nog erg aan wennen maar wel echt super dat je het toch probeert.