Zandor(fjordje)@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 10:15

Leuke duikboot!! :D En ook erg leuke dressuurfjord :D

Ik heb hier al welgeteld 1x een opmerking voorbij zien komen over de achterhand. Veel fjorden zakken al snel en gaan hangen. Los dit OOK op door goed actief te rijden, veel overgangen en schijnovergangen rijden. Been is weg! Zwaar zitten is terug!
Goed je binnenbeen erbij houden met buiging en buitenteugel.
Handen meer naar voor, teugels wat korter, rechte lijn tussen jou onderarm en teugel.
Je zit soms wat naar achter gekanteld maar meer ook niet, been lang maken en recht laten hangen.
succes!! :D

Liekelianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 10:22

leuke foto's en leuke fjord!
denk aan je handen dat je ze naar voren brengt en ik zag af een toe een knik in je polsen probeer die recht te houden

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 10:23

geweldig die laatste foto dat doet ojan ook altijd en iedereen lachen, zoekt ff wat te eten op de bodem, doet ie btw ook in emmers en specietonnen...
ik vind dat ie wel wat losser mag worden van voor, het ziet er allemaal een beetje in elkaar getrokken uit....lekker op zijn eigen benen laten lopen en veel vwnw gaan rijden wordt ie fijner van...

succes met je duikboot!! :D

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 10:48

Oeh jakkie, meid leer eens los laten van voren! je houd hem constand vast, heb je les?

Die laaste foto is wel grappig :D

DTL

Re: Zandor(fjordje)@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:27

Mijn tip: zorg dat hij niet te diep gaat lopen van voren, daar wordt hij alleen maar zwaarder van aan de voorkant en ontlast hij zijn achteerhand mee, waardoor de achterhand niet actief aan het werk is.
Dus probeer hem van achter goed actief te maken en dit van voren op te vangen. Klinkt makkelijk gezegd, maar als je het eenmaal voor elkaar hebt dan heb je ook wat en kan je zelf ook makkelijker zitten zonder dat hij zich opkrult en dan kan jij ook je handen ontspannen en hoef je hem niet van voren te dragen. Ik hoop dat je er iets aan hebt! Suc6!

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 12:11

Je moet oppassen dat je hem niet te diep gaat rijden..
Wanneer hij dit eenmaal doet is het erg lastig weer uit te krijgen!
Verder vind ik het een leuke fjord en staat het blauwe hem goed!