Hai, wat een mooi beestje heb je. Ziet er al heel goed uit. Zoals eerder als is gezegd probeer je voeten wat minder ver in de beugels te doen. En het lijkt op één foto alsof je op z'n hals steunt, maar ik kan het niet helemaal goed zien.
Succes met de 90cm!
R0oszs
Geplaatst: 17-06-09 21:15
hee zit er leuk uit maar als je officieel gaat starten zou ik zoiezo goede springlessen nemen en anders ook
kiimmiie
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-09 21:55
Ik heb zowiezo 1x in de week springles in gewoon mn groepsles.. Maar dat is niet zo sirieus.. Ga er denk priveles bij nemen..
hele mooie combinatie!!!!, jullie kunnen makkelijk officieel starten alleen probeer zelf nog iets meer mee te gaan boven de sprong
Suusje92
Geplaatst: 23-06-09 21:10
Ze heeft er overduidelijk plezier in oortjes naar voren mooi boven de sprong Ik zou zekers gewoon nog wat door blijven oefenen, nog ene paar keer oefenparcourtje doen wat les nemen en dan gaan starten ik vind het er prima uitzien wel wat puntjes maar die zijn al benoemd
Succes verder
Ik_Kelly93
Geplaatst: 24-06-09 17:48
Ziet er goed uit zeg! Ik denk dat jullie op deze hoogte wel officiele wedstrijden kunnen doen. Maar voor 90 cm zou ik eerst nog wat lessen nemen
Ziet er leuk uit! Lekker gaan lessen, de puntjes op de i zetten. Fijn dat je ook een springzadel krijgt! Dan zal het voor winner misschien ook prettiger springen zijn. TJa, als je wilt weten of je wedstrijden kan rijden, moet het gewoon uitproberen!
Groetjes!
n_twinkel
Geplaatst: 25-06-09 16:04
ik weet niet hoe je de pony voor de hindernis zet en of die altijd goed uitkomt maar zoals ik het nu zie zou je best wedstrijden kunnen starten. je kunt het althans proberen.