Joyce schreef:Fouten maken mag zeker!! tuurlijk ben ik het meteen met je eens!!
maar de dingen die ik hoor vind ik niet kunnen, vind ik zelfs richting gevaarlijk gaan. Nee ik heb het zelf niet gezien maar zoals ik al zei, hoef ik zulke dingen geen eens te zien. Foto's liegen niet, en degene waarvan ik het gehoord heb al helemaal niet. Maar het is niet alleen uit deze foto's of uit deze verhalen waaruit ik deze mening heb...
maar vooral het 10 maanden JONGE ponytje wat hier belast word.. Maar het is natuurlijk gaaf om het jongste VD paardje te hebben![]()
Maar goed, Debo vraagt mij of ik haar topic niet wil verzieken (want dat doe je als je een andere mening hebt dan haar.. ) dus zal ik het verder negeren en wens ik haar heel veel succes ...
Ok ik reageer nog 1 keer ook om Debo der topic niet te verzieken
Mensen praten snel rot over andere mensen...als je het nooit gezien hebt...hoe kan je dan zo in een verhaal geloven?
Terwijl 9 van de 10 mensen toch wel weten hoe mensen zijn lijkt mij?
Ik ben er ook bij geweest en ik snap niet wat mensen in ieder geval over deze demo kunnen zeggen?
Ok je kan zeggen dat Mexx te jong is ga ik niet verder op in, want meningen verschillen.
Maar hoe kan je nou blind op andere mensen afgaan?
Namen noemen ok...dan zou je ruzie krijgen met die mensen, maar noem eens op dan wat er volgens die mensen gevaarlijk was tijdens deze demo.
Niet hier maar bv in mijn pb zodat we verder gewoon naar de foto's kunnen kijken en kunnen lachen om de leuke sterretjes op zijn kont en dat soort onzin.
Dieren en mensen maken fouten maar vergeet niet dat er overal niet alleen op bokt veel geroddel en jaloezie is.
Dus ik ben zelf erg benieuwd naar je pb zonder namen maar wel met wat er dan zo gevaarlijk was aan deze demo...want daar gaat het in dit topic om....en niet over de vorige demo's en foto's.
Oude koeien zijn al verdronken...weinig zin meer om ze eruit te halen nu
en natuurlijk voor een snoepje...
.... sliy "hoezo" ... " nou gewoon zitje goed" ....sily "uhh ja "....."oke goed vast houden he"
Whaha jammer dat je gezcihts uitdrukking niet te zien is op de foto 
En het lijkt er sterk op dat je haar gewoon absoluut niet mag en haar daarom afze*kt. Kinderachtig....