Rechts vastpakken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 19:15

De mijne doet dat ook heel makkelijk. Ik ben het niet geheel eens dat het met rechtrichten te maken heeft. Ik zoek de fout altijd bij mezelf. Hij pakte het bit vast, omdat hij gewend was daar meer druk te hebben. Mijn bijrijder was aan die kant sterker. Hij gaat dan ook nog lopen schrikken.

Wat bij Sam werkt? Ik druk mijn binnenbeen meer in zijn zij, want ik weet dat hij dan niet aan het been is. En ik begrens mijn buitenteugel. Binnen gooide ik lang wat losser. Sinds een maand of 3 kan ik hem nu prima in de goede stelling laten lopen. Als ik nu mijn binnenhand ontspan, ontspant hij en geleidelijk aan gaan we steeds beter. Ik hoop dat je wat aan mijn tip hebt. Ik heb ook ontzettend veel wendingen gereden overigens. Het werkt wel.

HT2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:44

Linda_v schreef:
Hoi,

Hij drukt idd zijn tong aan de rechterkant naar buiten:
echter ik heb er al eens een zadelexpert bijgehad (zadel is goed), een tandarts (geen tandproblemen) EN een osteopaat (blokkades in hals en rug behandeld)....

Weten jullie wat ik er alsnog tegen kan doen? Of kan het ook zo zijn dat hij het toch wel blijft doen??

Ik sluit me aan bij de reeds gegeven adviezen, een tong naar buiten duwen duidt duidelijk op een aanleuningsprobleem.

Paarden die op 1 kant continue vast zitten, zou ik ook aanraden een tandarts er naar te laten kijken.