Stans @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tat_jana

Re: Stans @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:19

even mn berichtje aangepast :P

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 15:20

Haha ok. Ja ik weet het :)

W0PPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:21

Wat ziet dat er lekker ontspannen uit zeg!! Aan de foto's te zien heb je volgensmij een hele fijne, stille hand! Mijn complimenten hoor!
Naar mijn menig zijn jullie helemaal klaar voor de B!
Het enige puntje waar je aan zou kunnen werken is (zoals je zelf al aangeeft) inderdaad die achterhand er wat meer onder, maar dat is ook een kwestie van tijd en trainen natuurlijk! Dat komt wel goed!!
Super!

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 15:29

Wat een fijne reacties allemaal zeg! Jullie moesten eens weten hoe we er 3 maanden terug voor stonden :=
Heb er ook al helemaal zin in, om te starten!

Ik probeer inderdaad zo weinig mogelijk aan z'n mond te zitten, krijg een schuldgevoel van trekken :o Hij mag ook wat actiever aan mijn been, dus probeer 'm met steeds kleinere hulpen vooruit te krijgen maar dat moet nog beter. Wil vooral (nog) geen spoortje erbij pakken want vind het niks als hij dan niet meer zonder reageert.

Bedankt!

Sylvietjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 18:27

Ziet er mooi uit, z'n oren hangen ook mooi ontspannen naar omlaag en toch is hij vrij attent, doe zo voort!

liesje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:00

Leuk paard en het rijden ziet er goed uit. Lekker veel tempowisselingen blijven rijden. Ik wilde graag nog even reageren op je arm-hand houding. Het ziet er wel netjes uit, maar het is niet helemaal perfect in mijn ogen. Van je ellebogen tot het bit moet ook een rechte lijn zijn en omdat je je handen zo dichtbij elkaar houdt, is dit niet het geval. Dus van mij zou je ze iets makkelijker en meer uit elkaar mogen dragen.
Verder vroeg ik me af of hij wel lekker nageeft en op het bit wil knabbelen. Vanaf de foto's lijkt het net alsof hij het bit soms nog wat vastpakt. Andere momenten lijkt hij er wat achter te kruipen. Probeer hem goed van achter naar voor te rijden en dan veel af te wisselen in zijn hoofd-hals houding. Misschien gaat hij dan ook wat schuimen. Succes met je leuke paardje.

naomi1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:38

een erg mooi paardje en een super leuk dekje dat wel :D
maar een tipje ! ik zie bij veel foto's je tenen naar buiten wijsen houd ze voor je uit dat staat neter.

verder super ! *D

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 11:19

@Sylvietjeuh Dankje, daar ben ik erg blij mee! :D

@liesje1986 Bedankt voor je commentaar! Heb zelf altijd geleerd m'n handen bij elkaar te dragen, vandaar :)
In de les oefenen we al veel met halshouding, tempo wisselingen enz. dus daar moet hopelijk snel verbetering in zitten.
Hij kauwt altijd onzettend op z'n bit haha hij loopt altijd te rommelen, had hier nog een foto'tje gevonden van die dag met een klein beetje schuim jaja :))

Afbeelding

Gaat zeker lukken! ;)

@naomi1000 Klopt ik moet inderdaad even op m'n voeten letten, bedankt voor je complimentjes! :)

karin_1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:06

Het enige dat ik kan zeggen is dat je tog meer naar je doel moet kijken. Dus daar waar je heen rijdt, en niet naar je paard.
Als je naar voren kijkt merk ik bij mij eigen paard dat ie meer voorwaarts is. Dus altijd naar voren kijken.

Verder rij je super mooi !! En die galop komt vanzelf:D oefening baart kunst hea

benniebang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 06:58

Off-topic: Te grappig dit, aangezien mijn naam Stans is :D . Bij jouw topics denk ik dus elke keer eh..? }:0 Zeker bij PRACHTIGE Stans @ fotoshoot. Whahahahaha!

On topic: Leuk paardje met een hoop potentie! Probeer hem inderdaad goed actief te rijden zodat zijn achterhand wat meer gaat ondertreden. Op sommige foto's zie ik dat je de neiging hebt om je schouders te 'laten vallen', goed vooruit kijken, dan is dat ook opgelost :-)! Verder vind ik jullie een leuke combi! Succes verder!

Edit: Zie in je profiel; dat hij voluit Stanley heet en dat je Stans dus eigenlijk uitspreekt als Stens?

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 12:05

@karin_1992 Ja daar heb je helemaal gelijk in. ;) Gister weer wat galop gedaan en gaat met stapjes vooruit, gelukkig!

@benniebang Hahaha ja dat is nog eens een leuke topic titel voor jou hè! Ik weet ook niet waarom ik 'm zo noem maar ik spreek 't echt uit als Stans of Stansie, klinkt lekker sullig en kinderachtig en dat is ie soms ook wel :+
Bedankt voor je leuke complimentjes! En inderdaad het is al vaker gezegd, aan die achterhand werken en dan komt het vast goed. :)

Zwaantje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:54

Eindelijk eindelijk eindelijk ben ik fit genoeg om me in te loggen!

Dus hierbij mn bericht (en je topic een duwtje :Y) )

Wat is het toch een superknollie!!
Het leukste is dat jullie zoveel vooruitgang maken in zo'n korte tijd.
Je had je in december moeten zien. Trots op je knappe nog groene teddy.
En moet je hem nu eens zien lopen.

Als je zou zeggen dat het een ander paard is, zouden mensen het geloven ook!

Het toppunt is natuurlijk dat jullie er nog lang niet zijn ook, dit is pas het begin!
Toppie!

Zwaantje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:58

_Anna schreef:
@karin_1992 Ja daar heb je helemaal gelijk in. ;) Gister weer wat galop gedaan en gaat met stapjes vooruit, gelukkig!

@benniebang Hahaha ja dat is nog eens een leuke topic titel voor jou hè! Ik weet ook niet waarom ik 'm zo noem maar ik spreek 't echt uit als Stans of Stansie, klinkt lekker sullig en kinderachtig en dat is ie soms ook wel :+
Bedankt voor je leuke complimentjes! En inderdaad het is al vaker gezegd, aan die achterhand werken en dan komt het vast goed. :)

Over het verdraaien van paardennamen gesproken.
Stanley - Stansie
Kitty - Kitanaaaaaa

OMG :Y)

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 08:04

Hahaha bedankt voor je berichtje R! Ik ben ook giga trots op 'm!! :D Over 2 weekies even onze eerste 1e prijs binnen halen toch 8-)

:+:

Zwaantje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 12:46

ja duh! :D

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:34

Hey, wat leuk al die reacties. Iedereen zou eens moeten weten hoe je met Stans begonnen bent. Ik als juf :+ ben erg trots op jullie :D . Zo scheef, zo stijf en zo krom als je een paar maandjes geleden met hem begonnen bent en nu al zo onwijs veel opgeknapt ;) . De rug moet nog losser en daardoor wordt ook de houding van Stans en van jou nog fijner. Je bent echt enorm goed op weg en ik weer zeker dat de droom om officiele wedstrijden te gaan rijden werkelijkheid wordt 8-) !!!!!!!!!

Op naar de top met Stanley !

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 11:37

Wat een lieve reactie, bedankt juf! :D Echt super en ben ook heel erg blij met jou, ook dankzij jou zijn we nu zo goed opweg.

Onze droom gaat zeker nog uitkomen dit jaar!

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:40

Nog even goed aan het werk met de galop en rijden op andere plekjes en stallen dan gat het met de wedstrijden helemaal goed komen. Ga alvast maar verzinnen voor welke vereniging je wilt uitkomen want de startkaart :D kun je per 1 oktober wel aanvragen !

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 11:42

:o
Ben al aan 't rondkijken! En jij bent er bij hè op onze 1e officiele ;)

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:46

:D I'll be there :D

Zwaantje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:10

Me too :D

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 08:43

hahahaha Het wordt nog druk aan de zijlijn :D