Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij mag ook wat actiever aan mijn been, dus probeer 'm met steeds kleinere hulpen vooruit te krijgen maar dat moet nog beter. Wil vooral (nog) geen spoortje erbij pakken want vind het niks als hij dan niet meer zonder reageert. 

. Bij jouw topics denk ik dus elke keer eh..?
Zeker bij PRACHTIGE Stans @ fotoshoot. Whahahahaha!
! Verder vind ik jullie een leuke combi! Succes verder!
Gister weer wat galop gedaan en gaat met stapjes vooruit, gelukkig!
)_Anna schreef:@karin_1992 Ja daar heb je helemaal gelijk in.Gister weer wat galop gedaan en gaat met stapjes vooruit, gelukkig!
@benniebang Hahaha ja dat is nog eens een leuke topic titel voor jou hè! Ik weet ook niet waarom ik 'm zo noem maar ik spreek 't echt uit als Stans of Stansie, klinkt lekker sullig en kinderachtig en dat is ie soms ook wel![]()
Bedankt voor je leuke complimentjes! En inderdaad het is al vaker gezegd, aan die achterhand werken en dan komt het vast goed.
ben erg trots op jullie
. Zo scheef, zo stijf en zo krom als je een paar maandjes geleden met hem begonnen bent en nu al zo onwijs veel opgeknapt
. De rug moet nog losser en daardoor wordt ook de houding van Stans en van jou nog fijner. Je bent echt enorm goed op weg en ik weer zeker dat de droom om officiele wedstrijden te gaan rijden werkelijkheid wordt
!!!!!!!!!
Echt super en ben ook heel erg blij met jou, ook dankzij jou zijn we nu zo goed opweg.