Foto's Tinkerhengsten in Houten.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 09:29

Je bedoelt zoiets als dit ? Ik heb alleen weer geen idee hoe hij heet. Vond het wel een mooie hengst, vrij pittig.

Afbeelding

Voor de naam moet je dus even bij een 'Tinkermens' zijn Haha! .

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 09:31

Diana_Mabel schreef:
Leuk zo´n dag en het zijn mooi tinkers wel allemaal bont zijn er ook zwarte tikerhengsten? Bij ons op stal staat een merrie die is zwart met witte bles en witte sokken en een witte snir Lachen een hele mooie tinker en de eigenaar wil har graag laten dekken maar liever niet door een bonte.

Ja er was één zwarte hengst met wat witte voetjes (ik weet niet meer hoeveel) Picco heette hij!
Wel een leuke hengst, maar ik vind bont mooier..

lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 09:49

ja het was een leuk dagje flink ge Kwijl bij de meesten hengsten
vooral chakotay en shakespear vond ik helemaal geweldig en swieber
ik heb van elke hengst eem foldertje mee gepikt dus Haha!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 09:55

Mazzel-meid"]
[quote="Diana_Mabel schreef:
Leuk zo´n dag en het zijn mooi tinkers wel allemaal bont zijn er ook zwarte tikerhengsten? Bij ons op stal staat een merrie die is zwart met witte bles en witte sokken en een witte snir Lachen een hele mooie tinker en de eigenaar wil har graag laten dekken maar liever niet door een bonte.

Ja er was één zwarte hengst met wat witte voetjes (ik weet niet meer hoeveel) Picco heette hij!
Wel een leuke hengst, maar ik vind bont mooier..
[/quote]
maar helaas gaat Picco ons verlaten. Hij gaat 22 april naar Polen. Dus wie nog naar die hengst wil moet snel zijn.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 10:35

Het was idd heel erg leuk, maar wat had ik trouwens een medelijden met Crosby. Het was echt zielig zoals die gereden werd.Het was dat ze zijn neusriem zo strak had dat niet iedereen het zag! Leuke hengst wel trouwens.

lein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 10:51

irish_lady schreef:
Het was idd heel erg leuk, maar wat had ik trouwens een medelijden met Crosby. Het was echt zielig zoals die gereden werd.Het was dat ze zijn neusriem zo strak had dat niet iedereen het zag! Leuke hengst wel trouwens.

Crosby werd inderdaad beroerd gereden, waardoor ook zijn achterhand niet goed eronder werd gereden. En hij naar mening niet goed heeft kunnen laten zien, wat voor gangen hij heeft.
Maar er zaten hele leuke hengsten tussen, moet nog ff op een rijtje zetten welke ik nou echt het leukst vond, maar Pablo blijft wel een van mijn favorieten! Lovers

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 11:29

leuke foto's!!
ik heb jou ook nog wel voorbij zien komen liesbeth,
maar daarna zag ik je niet meer Verward
toen was je denk ik al weer weg... Haha!

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 11:33

Iedereen heeft me gezien en niemand zegt wat Huilen Haha! ! Flauw hoor ! Knipoog

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 11:36

ja, ik denk ik ga ff met liesbeth buurten was ze weer weg.. Boos! Haha!

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 11:42

Maar de hengsten van de Bonte Parels waren het allermooist Knipoog
Ik heb nog bij Pablo in de stal gestaan en ik heb de vlechten uit zijn manen gepulkt. Nou, dan voel je je trots hoor! Cool *LOL*

Welke hengst was die Crosby dan? Op welke foto staat die?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 16:39

Ja he Marije, dan voel je je echt trots haha, zo voelde ik me die dag dat ik bij de Bonte P was en bij Glen in stal stond Haha! En dan te bedenken dat dat van de zomer maar vaak genoeg zal gebeuren Haha!

Ow en leuk om jou en kim eens gezien te hebben Haha! Ik moet echt eens een keertje naar Twente komen voor een gezellig dagje met jou, Renee (en paardjes?) Maar eerst komt Renee nog naar snowie!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:49

ik vond picco echt geweldig

ik zal morgen mijn foto's er ook eens opzetten

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:50

snowdon schreef:
Ow en leuk om jou en kim eens gezien te hebben Haha! Ik moet echt eens een keertje naar Twente komen voor een gezellig dagje met jou, Renee (en paardjes?) Maar eerst komt Renee nog naar snowie!

Ja, je moet snel een keer naar Tukkerland komen!
Kun je Chica ook zien! Nee, sorry, deze keer geen 1 met vlekken en (grote) sokken, maar ze is wel lief hoor Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:52

haflingers zijn ook leuk! Maar ik kom zeker een keer die kant weer op

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 22:25

Als het goed is, moet je mij ook gezien hebben.... Ik liep op de parkeerplaats met Pitalo/Pablo (allebei driekleur, een klein, ander groot Tong uitsteken) Heb je man wel gezien, tenminste, ik zag een bodywarmer met een bekende naam en een lange staart Haha!

Ik had een rode trui aan en een blauw petje *LOL*

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 23:21

Marije schreef:
Maar de hengsten van de Bonte Parels waren het allermooist Knipoog
Ik heb nog bij Pablo in de stal gestaan en ik heb de vlechten uit zijn manen gepulkt. Nou, dan voel je je trots hoor! Cool *LOL*

Welke hengst was die Crosby dan? Op welke foto staat die?

Afbeelding

Dit is Crosby. Lovers

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:10

Aaah, wat een beauty! Kwijl
Maar wat was er nou precies mis met die neusriem? Was dat toen hij werd voorgeleid door die voorbrengers? Volgens mij heb ik het gemist...
Was het echt zo zielig?

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:10

ik kan niet zien wat er mis is met zijn neusriem, maar het meisje wat hem rijdt ken ik (nichtje van cros zijn eigenaars) en nou ja. ik weet hoe ze rijdt enz.
maar ik kan niet teveel zeggen, want zoals ik ergens al las. mijn laatste show met hem was ook niet super. heb ik ook spijt van.
cros is wel een erg eigenwijze hengst en als hij rechtsaf wil terwijl jij links wil ofzo, zet ie gewoon zijn kaken op slot.

en als ik die foto zo zie, ka ik alleen maar denken aan mijn tijd met hem en dat ik hem vreselijk mis.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:43

Ik vond Crosby een héééle leuke hengst en er mag ook wel iets inzitten ja, het maakt het rijden soms wat lastiger... Haha!

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:50

cros is ook erg leuk, en ook ontzettend lief.
af en toe kan ie zo verschrikkelijk eigenwijs zijn, maar is dan tegelijk ook errug ontdeugend aan het kijken zodat je niet boos kunt worden. hij is mijn eerste grote tinkerliefde.