Marije25 schreef:Oh Marieke, smul smul, dat gaat mooi!! Gefeliciteerd met je wp!
Hij wordt steeds mooier! Jullie zijn echt 'n team.
Even aan de regels houden;
Geloof dat jij op Samara ook altijd je benen lang maakte, hoort dus gewoon bij je. Maar probeer niet teveel te klemmen, dat kan averechts werken bij het sneller maken. Een paard geeft immers op druk, tegendruk. Misschien dat je in de proef wat meer knijpt waardoor hij luier wordt voor je been.
Hey Marije
Dank je! Het leuke is, hij is de laatste tijd heel snel en voorwaarts, ik rijd hem thuis meestal ook zonder sporen en zweep, dan loopt ie prima... Dus thuis is het lekker voor elkaar, nu in de proef nog. Dat is op zich wel lastig, want hij is elke keer anders. De ene keer doet ie alles op eigen houtje omdat ie 'toch al weet wat ie moet doen' (
) en de andere keer is ie te traag.. Zag dat je Carmens paard nu rijdt? Wat leuk! Binnenkort op concours?

klomp schreef:Heeft u een kwijlbakje voor me?
Ziet er weer super uit!! Het is en blijft een machtig mooi paard om te zien en het rijden ziet er zoals altijd weer piekfijn uit!
Ik weet dat je er druk mee bezig bent, maar let op bij het appuyeren dat je met je handen niet tegen stuurt. Volgens mij appuyeer je op de foto naar links, althans hij moet buigen om je linkerbeen als ik het goed zie? Je stuurt op de foto met je binnenteugel tegen de hals ipv eraf.
Succes met je kanjer!
Dank je!
Je hebt helemaal gelijk, ben ik mee bezig, maar is echt moeilijk, stom eigenlijk
Appuyeren moet gewoon nog ff wat makkelijker/meer vanzelf gaan.
.
) Ik heb geprobeerd m'n benen heel erg te ontspannen, maar ik kan ze niet meer ontspannen dan ik nu doe.. Of ik moet heeel anders gaan zitten, maar hoe? Als ik gewoon zit dan kan m'n knie los van het zadel, als ik klem zou dat toch niet kunnen?
)