Ziet er leuk uit Ts, mij viel wel direct je zadel op, die ligt te ver naar voren. Je houding kan nog wel wat verbeteren, maar het ziet er al goed uit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

marlinH schreef:Haha, wat een mensen bestaan er toch!
Ziet er leuk uit Ts, mij viel wel direct je zadel op, die ligt te ver naar voren. Je houding kan nog wel wat verbeteren, maar het ziet er al goed uit!
nu ik het van meerdere hier heb gehoord weet ik dus zeker dat hij te ver naar voren ligt.
dank u !
.
Zadel ligt idd te ver naar voren.. Best stom eigenlijk.. Als ie meer naar achter ligt ziet het er ook vet raar uit. Maar dat ga ik gewoon doen 

?
- die rijd zooo fijn
-
Jou zit wordt steeds meer ontspannen maar ik zie in haar algehele houding nog wel wat spanning. Lekker rijden, en als jij met sporen fijner kan rijden, gewoon lekker doen joh
Jij bent niet degene die in de verdediging moet schieten, sporen zijn niet verboden of een soort martelwerk. X 
Op sommige foto's werk je wat terug in je zit (daarmee bedoel ik niet een harde hand), blijf 'vooruit denken', ook al heb je het gevoel dat ze wil gaan rennen, dus blijf jezelf ook goed lang maken en laat je benen ontspannen afhangen. Je moet 'breed in je bekken' zitten. Dat 'rennerige' gedrag kan ook betekenen dat ze haar balans zoekt, door goed voorwaarts-neerwaarts te blijven rijden geef je haar de mogelijkheid die te zoeken.
Gelukkig weer wat rust in het topic 

Beugels een gaatje langer is idd ook een optie. Op paarden rijd ik meestal heel lang, maar op een pony heb je dan snel het idee dat je mee kan lopen haah
!