Varnoldi (v. stravinsky) Z1 debuut met mij in Hulten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bets

Re: Varnoldi (v. stravinsky) Z1 debuut met mij in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:42

Leuk paard zeg, doet het goed, inderdaad het was zondag ook warm, maar goed het ziet er goed uit, je geeft je eigen dingen al aan. Schouderbinnenwaarts vind ik goed van mij hoeft neusje niet zo zeer verder eruit paard loopt mooi op loodlijn. Zelf zit je netjes let idd op je handen. Maar dit is mooie combinatie. Ook mooi concours om zo te beginnen in Hulten!

snoeppig

Re: Varnoldi (v. stravinsky) Z1 debuut met mij in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 15:47

@Bets: ja het was zeker een mooi concour daar in Hulten. Ik zij daar over het algemeen erg graag!
Ja opzich was die schouderbinnenwaarts best goed alleen er kan altijd nog wat verbeterd worden!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 15:50

snoeppig schreef:
@Bets: ja het was zeker een mooi concour daar in Hulten. Ik zij daar over het algemeen erg graag!Ja opzich was die schouderbinnenwaarts best goed alleen er kan altijd nog wat verbeterd worden!

Nou wie weet kom ik je eens tegen, ik kom er ook weleens namelijk ;)

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:04

Jammer dat ik niet wist dat je daar moest starten, dan was ik zeker even komen kijken naar je Strav!

Lauraa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:22

wat een pracht paard!!! heel mooi dat jullie al zo zijn na 2 weken. hoop dat we nog meer foto's te zien krijgen over een tijdje! die frontriem heeft mij pony ook haha!