idd staat het wel netter als je je mouwen naar beneden doet, ondanks het warme weer. let ook op dat je haar niet uit je haarnetje zakt! verder ziet het er netjes uit hoor! en supernette punten!
Maanon_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-09 15:14
dankjewel! die witte beentjes zijn inderdaad leuk om te zien, maar het schoonmaken is wel lastig haha!
ja mijn haarnetje, viel me ook al op, volgende keer maar iets op verzinnen
Leuke pony! Een C? Er ziten een paar nete stukken bij maar ook een paar dat je duidelijk ziet dat ie trekt. Probeer dan eens een harde ophouding te geven want terug trekken werkt niet.
Maanon_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-09 20:09
yep een kleine C pony! de jury zei inderdaad ook dat sommige stukken wel erg netjes waren en andere juist weer niet. Maar ik wil niet echt een harde ophouding maken, maar inderdaad wel een ophouding en dan weer los laten, daar reageert hij het best op
Ziet er netjes uit.. en zeker voor een eerste keer.. Als je vaker op wedstrijd gaat.. zullen de zenuwen ook minder worden.. en zul je jezelf ook kunnen ontspannen..
veel plezier samen!! jullie komen er wel!
Maanon_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-09 14:33
bedankt allebei!
ik hoop ook nog meerdere wedstrijden met hem te kunnen rijden! eerste jaar gewoon onderling, maar ik hoop ooit nog een startkaart aan te kunnen vragen hihi
Allereerst wat een ontzettend leuke pony heb je. Heel mooi dier.
Verder vind ik het voor de eerste keer het er goed uitzien. Natuurlijk ben je dan een beetje gespannen enzo. (heel normaal) Gewoon lekker mee gaan oefenen en lessen. Dan komt het wel goed. Denk dat je het er best ver mee kan schoppen.
De meeste verbeter punten zie je gelukkig zelf ook. Dus daar lekker aan gaan werken. En proefjes oefenen. En er voor gaan!
Succes
Maanon_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-09 14:47
dank je wel!
is wel leuk dat veel mensen het een leuke pony vinden hihi , lessen en oefenen doe ik zeker! en natuurlijk ga ik er voor haha
Maaltje
Geplaatst: 04-06-09 16:50
Erg leuke pony. De kapstokjes heb ik ook heel erg last van, en ik krijg het maar niet voormekaar om ze naar binnen te draaien. Tip: Niet naar voren duiken. En die laatste foto is echt top!
Ayla
Geplaatst: 04-06-09 16:59
Wat leuk! Ik ken Nero wel.. Die staat op de manege waar ik reed. Hij loopt netjes.
Wauw! Wat een super leuke pony zeg ! En probeer zelf wat ontspanner te worden, gewoon rustig je proef door rijden. Het komt wel goed. En ik vind het er super netjes uit zien voor je 1e proef met Nero !
Maanon_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-09 18:59
dank jullie!
ja klopt, ik heb al snel de neiging naar voren te duikelen, ook daar moet ik op gaan letten Ik moest inderdaad meer ontspannen maar zijn ontsnappogingen maakte het er niet veel beter op
Ayla, ja ken je hem? leuk! dan heb je er niet lang geleden gereden, want hij staat er nog niet zo lang..
Niikki13
Geplaatst: 06-06-09 20:26
Jullie zijn idd een erg leuke combinatie! Hij ziet er wel sterk uit, haha Maar veel suc6 met de wedstrijden verder!
Mandy
Geplaatst: 06-06-09 20:30
hey meis heb je helaas neit kunnen zien rijden, maar ziet er toch best netjes uit. gewoon werken aan de hierboven genoemde punten en dan 5 juli gaan we voor de herkansing!!
@ essie_blue jou pony is echt niet wit:P hij is gewwoon cremello
Maanon_
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-09 16:18
dank jullie allebei!
Ja eraan werken doe ik zeker! hij wordt altijd heel erg sterk, ook vooral omdat hij het moeilijk vind, vooral rechtsom is het een ramp maar inderdaad 5 juli herkansing, ben benieuwd!