Banshee (Ginnyenbanshee) @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 17:21

bentuu.
Haha :+
Het is geen Haflinger maar een fjord :+

_Sigrid_,
Dankje :D
Ik ben vooral bezig met haar ontspannen te laten lopen.Ook vooral omdat ze het moeilijk vind met lichtrijden want ze is gewend dat je doorzit :+ Dus ik oefen vooral in het begin doorzitten en dan kleine stukken lichtrijden en op het einde gewoon heelmaal lichtrijden. Ook oefenen we de overgangen want dan loopt ze te vaak nog even een stukje door en ze moet meer terug in het tempo op mijn zit en niet op de teugels. En ook vooral het halsstrekken want dat vond ze errug moeilijk. (Dit moet ik allemaal oefenen van de lesgever) :+ .
Van dan van mijn rug binnenkort heb ik weer een gesprek bij de dokter omdat het erger word en dan kijken wat eruit komt. Maar mijn moeder wil op zoek gaan naar iemand die me kan behandelen omdat ik ook vaak met een ingezakte rug loop of onderuitgezakt zit omdat ik anders last krijg dus hopen dat het daarmee een beetje beter word en anders kijken wat het is wat jij aanraad. :D

Froexiie.
Haha goed gezien :Y).

fionaa.
Dankjee :D.
Ik zal eraan werken :Y)

nielsjuh4.
Dankjee :D

En kijk ook even in het Springtoptic van Banshee & Mij [RT-HAW] LEKKERE FJORD @ Banshee Oefenspringen
EN LAAT JE DAAR OOK EVEN EEN BERICHTJE ACHTER :o ??

Groetjes Claireeeeee

CindyUniek

Re: Banshee (Ginnyenbanshee) @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:56

wat is banshee toch gaaf en wat kan ze lekker lopen!
ik vind dat je houding en je iets te harde hand de 2 puntjes zijn waar je echt goed op moet gaan letten, verder ziet het er super uit! maar hoe kan dat ook anders met zo'n topknol

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 18:27

CindyUniek.
Dankjee :D
Ja aan mijn houding en handen ben ik aan het werk :+.
Het is een topknollie jaa maar het gaat niet vanzelf hoor :+

Kelly_Taco

Re: Banshee (Ginnyenbanshee) @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 12:14

Nou ik moet zeggen, petje af hoor.
Ik heb Banshee 2x gereden.
Een keer nadat Ginny er zelf op gezeten had en toen kon ik fluitend door de baan rijden.. maar de keer toen ik er koud op moest viel toch niet mee hoor!

Voor de B mag ze nog wat lager ingesteld worden maar daardoor zal Banshee net dat laatste beetje meer moeten ontspannen, probeer zelf op tijd los te laten.

En probeer iets meer mee te zitten met je bovenlichaam, je hangt iets teveel naar achter.

Ga je morgen ook mee?

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 16:45

Kelly_Taco.
Haha jaa het ziet er zo makkelijk uit of als Ginny erop heeft gereden is het echt zo makkelijk maar er zelf gelijk op is toch wel wat anders :Y).
Dankjeee ik zal eraan werken. :D.
Jaaa ik ging ook het was wel gezellig :Y)