Haha
Het is geen Haflinger maar een fjord
_Sigrid_,
Dankje
Ik ben vooral bezig met haar ontspannen te laten lopen.Ook vooral omdat ze het moeilijk vind met lichtrijden want ze is gewend dat je doorzit
Dus ik oefen vooral in het begin doorzitten en dan kleine stukken lichtrijden en op het einde gewoon heelmaal lichtrijden. Ook oefenen we de overgangen want dan loopt ze te vaak nog even een stukje door en ze moet meer terug in het tempo op mijn zit en niet op de teugels. En ook vooral het halsstrekken want dat vond ze errug moeilijk. (Dit moet ik allemaal oefenen van de lesgever)
.Van dan van mijn rug binnenkort heb ik weer een gesprek bij de dokter omdat het erger word en dan kijken wat eruit komt. Maar mijn moeder wil op zoek gaan naar iemand die me kan behandelen omdat ik ook vaak met een ingezakte rug loop of onderuitgezakt zit omdat ik anders last krijg dus hopen dat het daarmee een beetje beter word en anders kijken wat het is wat jij aanraad.
Froexiie.
Haha goed gezien
.fionaa.
Dankjee
.Ik zal eraan werken
nielsjuh4.
Dankjee
En kijk ook even in het Springtoptic van Banshee & Mij [RT-HAW] LEKKERE FJORD @ Banshee Oefenspringen
EN LAAT JE DAAR OOK EVEN EEN BERICHTJE ACHTER
??Groetjes Claireeeeee