je er konstant van bewust zijn dat je binnenhand voor spek en bonen mee doet......
binnen.... los, binnen,..los in het tempo tegen zejelf zeggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:hihihi ik ken het eigenwijze binnehandje heeeeel goed![]()
![]()
je er konstant van bewust zijn dat je binnenhand voor spek en bonen mee doet......
binnen.... los, binnen,..los in het tempo tegen zejelf zeggen
Zijn vaak wel de beste! Don_Zhivago schreef:Miss_Malfoy schreef:In een bak kan een paard echt niet zomaar genoeg vaart maken om 'm echt te peren. En aangezien dit al best gevaarlijk klinkt, zou ik zeggen: Binnenhand richting je knie en trekken maar. Desnoods met twee handen. Als ze maar doorheeft dat dit echt niet kan.
En verder: Probeer het te voorkomen. Dus bezig houden. Voltes rijden, perfecte voltes rijden, gebroken lijntjes rijden, van hand veranderen, op x in draf en dan direct door naar de andere galop. Niet de kans geven om er over na te denken.
hier ben ik het niet mee eens..
ik heb een 5 jarig paard, lekker aan het puberen.. als hij gaat,gaat hij ook..
en dan kan ik er echt niks meer aan doen, als ik ga trekken gaat tie alleen maar harder..
dus TS niet trekken..
de rest van je verhaal ben ik het wel 100% eens
je moet die pony veel bezig houden..
rij geen seconde op de hoefslag, maar rij overdreven veel figuren, zo is hij met zn aandacht meer bij jou..