Veyanetta Roses @ M2 wedstrijd te Heerjansdam.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loveforever

Re: Veyanetta Roses @ M2 wedstrijd te Heerjansdam.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 02:34

Hee,
Wat een mooi paard.
Black beauty :P .
En je handen mogen soms wat hoger, en tenen naar binnen.
(Zie foto 12, dat meisje op de achtergrond, > lekker :\. )

Sylvietjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 18:20

Ziet er erg goed uit!!

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 16:56

Loveforever schreef:
Hee,
Wat een mooi paard.
Black beauty :P .
En je handen mogen soms wat hoger, en tenen naar binnen.
(Zie foto 12, dat meisje op de achtergrond, > lekker :\. )

Haha, ja het viel me al op dat niemand het opgevallen was! :P ik zag het gelijk.
Bedankt voor je reactie :) :) en aan mijn houding werk ik! :) :)

Urielle

Re: Veyanetta Roses @ M2 wedstrijd te Heerjansdam.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 18:58

Ik vind dat je een prachtig beestje onder je kont hebt, maar ik denk dat ze veel meer in haar mars heeft dan op deze foto's zichtbaar is. Ze mag veel meer 'marcheren' onder je, meer bodem bedekken, ruimer, losser en veel meer rek houden in de bovenlijn. Ondanks je gevoel wat blijkbaar wel erg los en soepel is, ogen de foto's voor degene die je niet kent toch wat 'getrokken'. Ik zou graag eens foto's zien van je paardje als je gewoon aan het trainen bent, want ik denk dat het 'ik-moet-oprichten-idee' nu erg veel afbreuk doet aan je rijden.

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 20:13

Urielle schreef:
Ik vind dat je een prachtig beestje onder je kont hebt, maar ik denk dat ze veel meer in haar mars heeft dan op deze foto's zichtbaar is. Ze mag veel meer 'marcheren' onder je, meer bodem bedekken, ruimer, losser en veel meer rek houden in de bovenlijn. Ondanks je gevoel wat blijkbaar wel erg los en soepel is, ogen de foto's voor degene die je niet kent toch wat 'getrokken'. Ik zou graag eens foto's zien van je paardje als je gewoon aan het trainen bent, want ik denk dat het 'ik-moet-oprichten-idee' nu erg veel afbreuk doet aan je rijden.

Inderdaad dat marcheren! Het is allemaal nog veel te braaf, in de B vonden ze dat geweldig, nu in het M2 krijg ik er 6jes voor. Ik snap niet hoe het komt dat de foto's 'getrokken' tonen, ze is namelijk zo enorm los in haar lichaam. Ik rijd zo een volte van 8 meter in galop, buig haar alle kanten op, travers en schouderbinnenwaarts komen er prima uit.... dus niet veel mis in haar 'soepelheid' geloof ik. Het 'ik-moet-oprichten' idee is inderdaad aanwezig, en daardoor wordt ze inderdaad wat strakker in haar bovenlijn, maar ook ik ga hierdoor niet meer lekker ontspannen zitten.
We hebben nu al een tijdje niet getraint, want ik heb het heel erg druk met school, maar als ik vakantie heb en haar weer op ga pakken, ga ik eerst weer lekker lang en laag over de rug rijden en daarna weer oppakken.
Nu wil ik misschien soms wat te snel omhoog en verzameld, waardoor het 'strak' gaat tonen.
Heel erg bedankt voor je reactie, heb er veel aan :) :)