een zogenaamde *gangsta* foto! hahaha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 14:12

Clautje"]
[quote="Spikkel"][quote="Sylke schreef:
Hahaha gangsta Tong uitsteken
Ben ik ook beetje, ben naar concert van Ja Rule geweest maar vind m niet meer leuk Verward ben diehard fan van 2pac en tsja...k val beetje op negers :s maar kben van de WeStSiDe kant Tong uitsteken ach niet dat iemand dat boeit maarja

Eindelijk!!!!Iemand die weet wat east en west side is !!!!! Party!! !Ben ook helemaal voor tha west side , 2pac , he rules !En sja MURDER INC ook !
Zoals in de nieuwe clip (mesmerize) van ja rule en ashanti : whassup with tha new look !Komt hier ook te pas.Leuke foto hoor Haha!
[/quote]

hehe yeahh hier dus nog meer hiphop fanzzz Knipoog
[/quote]
Moi ook!! ik vind bijna alle liedjes van ja rule leuk... maar ik ben niej egt fan van iets... ik hou wel van dat soort muziek..Knipoog
Enneh die clip van mesmerized vink een beetje grease achtig... Haha!
Groetjes wendy

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 14:25

Mwa , in het begin is Ashanti wel een beetje lelijk...en haar haar *uch* lelijk Tong uitsteken.Maar nadien is ze wel stoer , en dan Ashanti : If your riding , I'm riding , en dan die auto in Haha!.En als ze erruit komen is ook wel stoer die rap dan Haha!.Mwa heel the family murder inc is stoer Haha!.En Pac natuurlijk ook Tong uitsteken.Om niet off topic te gaan: leuke pic , Haha!.

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:49

Clautje"]
[quote="Spikkel"][quote="Sylke schreef:
Hahaha gangsta Tong uitsteken
Ben ik ook beetje, ben naar concert van Ja Rule geweest maar vind m niet meer leuk Verward ben diehard fan van 2pac en tsja...k val beetje op negers :s maar kben van de WeStSiDe kant Tong uitsteken ach niet dat iemand dat boeit maarja

Eindelijk!!!!Iemand die weet wat east en west side is !!!!! Party!! !Ben ook helemaal voor tha west side , 2pac , he rules !En sja MURDER INC ook !
Zoals in de nieuwe clip (mesmerize) van ja rule en ashanti : whassup with tha new look !Komt hier ook te pas.Leuke foto hoor Haha!
[/quote]

hehe yeahh hier dus nog meer hiphop fanzzz Knipoog
[/quote]

Mooi zo Lachen

carlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 13:35

ik zelf hou ook wel van hip hop! ook TQ vind ik mooi met Bye Bye Baby! dat blijft een toppertje voor mij!!