Umaline V (OO SevenXHavel)@ CH Marum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nen

Re: Umaline V (OO SevenXHavel)@ CH Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:06

Ik vind het knap dat je in 9 wedstrijden 12 wp's hebt gereden als je paard in de houding loopt zoals deze te zien is op de foto's. Bij mij in de ring zou je denk ik geen wp krijgen, je paard loopt echt veel te veel uit elkaar, op de voorhand en komt achter nauwelijks bij. Natuurlijk is dit niet helemaal objectief te beoordelen aan de hand van foto's...
Ik zou heel erg gaan oefenen met veel tempowisselingen, korte schakelingen om op deze manier de achterhand meer te activeren en zo je paard meer bij elkaar te krijgen.
Met deze houding krijg je in de hogere klasses echt problemen en ook zeker geen punten.

liefhelietje

Re: Umaline V (OO SevenXHavel)@ CH Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 16:34

Klopt en dat geef ik zelf ook al meerdere keren aan,

maar toch bedankt

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:43

Nen schreef:
Ik vind het knap dat je in 9 wedstrijden 12 wp's hebt gereden als je paard in de houding loopt zoals deze te zien is op de foto's. Bij mij in de ring zou je denk ik geen wp krijgen, je paard loopt echt veel te veel uit elkaar, op de voorhand en komt achter nauwelijks bij. Natuurlijk is dit niet helemaal objectief te beoordelen aan de hand van foto's...
Ik zou heel erg gaan oefenen met veel tempowisselingen, korte schakelingen om op deze manier de achterhand meer te activeren en zo je paard meer bij elkaar te krijgen.
Met deze houding krijg je in de hogere klasses echt problemen en ook zeker geen punten.

bij de b hoeft je paard tog nog niet nagefelijk telopen of licht dat nou aan mij ? O:)

die bespiering komt dalijk vanzelf wel mijn oo seven merrie is dat ook laat gekomen(komt nu pas) :o