wat lief!! hij ziet er echt super lief en ontdeugend uit, vooral die laatste foto vind ik erg leuk, zo dat bekkie bij de uiers...
ahh lief joh.. echt die kraaloogjes.. maar er staat 2 keer dezelfde foto nu en die bij zijn uiers is heel lief.
Klein bijdehantje zo te zien! Fijn dat het zo goed met hem gaat, het was toch erg spannend....Hij lijkt in ieder geval een echt Jetset hoofd te hebben!
hij is heel leuk pipo! zijn naam past bij hem.Ik hoop dat hij nu meer geluk heeft in zijn jonge leventje.Leek zijn zusje(?) veel op hem?
Steef schreef:WAt een leuk koppie zit daarop, let allemaal maar goed op, dit wordt de topper van de toekomst hahhah, zou leuk zijn, maar moet ie wel boven de 1.60 gaan uitkomen!!Nimber: Zijn zusje was een vosje, maar wel met dezelfde aftekeningen.
Wat een prachtig hummeltje.. Echt een hele leuke blik in die oogjes.Gefeliciteerd met die kleine, Pipo!
ik kan het toch niet laten om te vertellen dat ik net een belletje kreeg van pipo. ze vertelde me dat sinds een uur het veulen van haar is!
SuperPepeijn schreef:ik kan het toch niet laten om te vertellen dat ik net een belletje kreeg van pipo. ze vertelde me dat sinds een uur het veulen van haar is!Wauw! Wat super zeg!Nou Pipo nog meer gefelicteerd dan maar
Joh, ik hoorde het nieuws ook net!! Ik wist dat je er mee bezig was, maar super dat het nu doorgegaan is! Gefeliciteerd met je aanwinst!