Let op je voeten en ze mag er soms net wat meer door heen
Je handen zijn echt super verbeterd! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je handen zijn echt super verbeterd!
Ben ook erg blij met mijn handhouding nu, hij is nog lang niet perfect maar echt heel veel beter
Dankjewel!

Je schouders steek je nog wat naar voren af, die mogen wel lekker naar achter, laat maar zien dat je trots bent op die haf onder je kont. 

ArabicQueen schreef:Peobeer niet in de teugels te gaan hangen je ziet dat erg goed dat of hij ontzettend sterk is/word of dat je ontzetten moet trekken.. probeer je bovenarmen te ontspannen en je zult zien dat hij beter gaat lopen ondertussen geef je wat extra been
Ik zie iig geen "getrek".
Natuurlijk, de ene foto hangt de teugel wat losser of zit ie wat strakker dan de ander, maar dat krijg je met foto's want dat zijn momentopnames. Maar getrek wil ik het zeker niet noemen. 
ArabicQueen schreef:Op foto 5,7,8(zit je ook nog eens ver naar achter te hangen) 9, 11, 12, 18 moet jij overduidelijk ergtrekken aan de teugels.
Net als op sommige andere foto's. Anyway, ik ben het niet met je eens.
Haar achterhand is idd enorm verbeterd, daarom loopt ze nu van voren ook veel fijner en lichter
Enne, waar arabicqueen dat commentaar/argumenten vandaan haalt ik weet het ook niet
Misschien een brilletje nodig
heb onderhand 4 winstpuntjes en het rijden gaat nu echt stukken beter dus denk dat ze nu wel wat sneller binnenstromen

Ik moet inderdaad trotser gaan zitten
maar ik heb op mezelf gelet en ook in het 'dagelijks leven' hangen mijn schouders wat naar voren haha.. Ik loop dus gewoon krom
Maar als ik voor me kijk is het al een stuk beter