Heidi @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:59

mandje schreef:
pitbullgup schreef:
zoal boven al eerder vermeld even letten op je tene en been ligging. Wat me ook opvalt is dat je sperriem je nuesriem helemaal naar beneden trekt dus misschien de neusriem een gaatje langer maken

van die neusriem en sperriem klopt niet want heb juist bijde heel erg losjes zitten zodat ze genoeg ruimte heeft om op het bit te knabbelen.

ik zeg ook niet dat ie te strak zit ;) je neusriem alleen een gaat laager zodat ie mooi recht om d'r hoofdje zit in dat ie voor naar beneden in een boogje zit

mandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 17:28

pitbullgup schreef:
zoal boven al eerder vermeld even letten op je tene en been ligging. Wat me ook opvalt is dat je sperriem je nuesriem helemaal naar beneden trekt dus misschien de neusriem een gaatje langer maken

van die neusriem en sperriem klopt niet want heb juist bijde heel erg losjes zitten zodat ze genoeg ruimte heeft om op het bit te knabbelen.[/quote]
ik zeg ook niet dat ie te strak zit ;) je neusriem alleen een gaat laager zodat ie mooi recht om d'r hoofdje zit in dat ie voor naar beneden in een boogje zit[/quote]
ook dat maakt waarschijnlijk niet veel uit omdat mijn neusriem eigenlijk niet goed meer is. maar toch bedackt voor je tip/reactie.

Roksanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 17:58

eej eej
ziet er kei goed uit
super beenwerk van je paard
normaal zijn haflingers niet zo actief
puntje dus voor jullie

bentuu

Re: Heidi @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:33

mooie haf
maar je zit wel een beetje scheef, dat is goed te zien op de derde foto ;)

ThatsHeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:22

Leuke haflinger :D
Ik ben het eens met de rest van het commentaar, maar wat ik nog niet (vaak) als commentaar heb gezien, zijn je handen. Het kan een momentopname zijn, maar ik heb het idee dat je een beetje streng bent in je handen, dat ze een beetje vastgepint staan. Verder heb je op sommige foto's een beetje pianohandjes, maar dat is niet ontzettend goed te zien op de foto's. ;)

Mij lijkt het handig om de sporen af te doen als je zonder beugels rijdt. De meeste mensen wiebelen met hun benen als ze zonder beugels rijden, leggen hun benen naar voren of juist te veel naar achteren, schoppen tegen de benen aan of trekken ze op.
Als je dus zonder beugels rijdt, is er kans dat je de hele tijd tegen de pony prikt.
Wel goed trouwens dát je zonder beugels rijdt om je zit te verbeteren! :)

stijntilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 12:38

hej, leuke haf, vind het altijd leuk om ze te zien. Ik vind wel dat deze haf wat actiever mag zijn van de achterhand, zeker als je m rijdt.