Bobby [haflinger] @ Dressuur work.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blackflag

Re: Bobby [haflinger] @ Dressuur work.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 14:23

Ja dat wel, maarja ach. Haflingers zijn sowieso al behoorlijk sterk! :P

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:46

Ik heb ook een haflinger, is ook behoorlijk sterk. Maar dat los ik niet op door er een stang in te gooien...

Maar daar ga ik verder niet over oordelen want dat is ook niet jou schuld :)

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:58

Allereest zou ik je beugels een paar gaten langer maken... weet niet of er een reden is waarom ze zo kort zitten. Je houding is daarintegen wel netjes en zou juist nog meer verbeteren als je beugels goed op maat zijn. Als ik het filmpje bekijk zie ik nog veel spanning in het voor/neer waarts rijden. Ik zou hem wat meer van achter naar voor gaan rijden. Naar mijn idee ben je nu te veel bezig met het hoofd gebogen te houden/krijgen .. Kan ook zijn dat ik het verkeerd gezien heb. Leuke haflinger hoor! Succes.

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 21:17

Dankjewel voor het commentaar. :) Het was ook warm en het actieve was daarom ook een beetje weg. Ik rijdt Bobby niet zo vaak, maar ik vindt het wel een leuke pony. Vooral om aan mijn houding te werken.

Mijn beugels zal ik voortaan wel een gaatje langer doen. Op deze foto heb ik ze volgens mij wel op een redelijk goede maat. Tenminste, hier lijkt mijn beenligging stukje beter.

Afbeelding

* Ik heb normaal wel altijd een cap op, en rijkleding. *