Lucky @ Work, the last time..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 08:58

jarco schreef:
jammer dat de pony verkocht wordt, volgens mij
hebben jullie de grootste lol met elkaar.

Ja wij hadden de grootste lol samen, altijd in de les was het lachen , gieren, brullen !
Ik ga d'r zo missen, ik hoop dat ze echt een goed te huis krijgt

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 09:19

Hilarisch, als ik jou zie rijden denk ik dat ik zelf op die pony zit. :o
Je rijdt een beetje net zo als mij. Die tenen? heb ik ook erg last van. :o
Verder zit je goed, mooi recht op.
Jammer dat je die pony weggaat,
je gaat haar vast übervéel missen.
:(:)

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 16:57

LYSANNO schreef:
Hilarisch, als ik jou zie rijden denk ik dat ik zelf op die pony zit. :o
Je rijdt een beetje net zo als mij. Die tenen? heb ik ook erg last van. :o
Verder zit je goed, mooi recht op.
Jammer dat je die pony weggaat,
je gaat haar vast übervéel missen.
:(:)

Haha dankje :o
Ja de tenen zijn heel moeilijk, en ja ik ga haar heeeél veel missen |(
En tja misschien lijken we wel op elkaar :+

X

TheJokerr

Re: Lucky @ Work, the last time..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 17:01

Dank jullie wel voor het positieve commentaar wat jullie gaven, het incidentje van aan de teugel lopen is voorbij, gelukkig maar want ik wil niet dat het met ruzie beëindigd :+
Zoals jullie weten ga ik mijn schatje heel erg missen!

Dankjullie voor het medeleven, het is heeél moeilijk om een pony kwijt te raken, het is bij mij al is eerder gebeurt, we hadden een echte hechte band met elkaar, en toen plotseling weg was die lieverd, gelukkig kan ik er nu een beetje mee omgaan.

:evaw:

Kom maar op met tips & commentaar,
Houd het redelijk alsjeblieft

PatriesCarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:24

kan het niet laten sanne

hij was niet zo maar pats boem weg ! daarbij zon goee band had je niet met hem je verzorgde hem net 4 weken sorry maar word doodziek van je rare berichtjes die overal opduiken

verder vind ik dat je niet super op lucky zit maar dat zal de onzekerheid zijn,als je daar over heen stapt over je onzekerheid dan ben je al een stuk verder
Laatst bijgewerkt door PatriesCarm op 09-05-09 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Luv_Them

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:26

PatriesCarm schreef:
kan het niet laten sanne

hij was niet zo maar pats boem weg ! daarbij zon goee band had je niet met hem je verzorgde hem net 4 weken sorry maar word doodziek van je rare berichtjes die overal opduiken

verder vind ik dat je niet super op lucky zit maar dat zal de onzekerheid zijn

Wat is dit nou weer? Zoek je ruzie ofzo? Zoek even verder, dankjewel.

PatriesCarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:31

Luv_Them schreef:
PatriesCarm schreef:
kan het niet laten sanne

verder vind ik dat je niet super op lucky zit maar dat zal de onzekerheid zijn

Wat is dit nou weer? Zoek je ruzie ofzo? Zoek even verder, dankjewel.

absoluut niet

sanne woont bij mij aan de overkant en heet mijn pony verzorgt de pon die zogenaamd plotseling weg was

maar ruzie kiend toch het is bokt ruzie zoek ik niet via een toetsenbord doe ik wel face to face
Laatst bijgewerkt door PatriesCarm op 09-05-09 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Luv_Them

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:34

Citaat:
absoluut niet

sanne woont bij mij aan de overkant en heet mijn pony verzorgt de pon die zogenaamd plotseling weg was
en me meerdere malen voor gelogen en komt zonder toestemming bij ons op het land en nu lees ik dit weer en ja kon het niet laten te reageren

maar ruzie kiend toch het is bokt ruzie zoek ik niet via een toetsenbord doe ik wel face to face

Sorry, ik was weer lekker impulsief, ik wist niet dat je een voorgeschiedenis met haar had. Nogmaals sorry, maar je moet wel begrijpen dat voor mensen die dit niet weten, het een beetje raar staat..

PatriesCarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:36

je tenen !!1
Laatst bijgewerkt door PatriesCarm op 09-05-09 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Luv_Them

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:38

Is niet fijn nee, maar laten we het hier gezellig houden.

PatriesCarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:40

zeker ik verdwijn ook weer uit deze topic

Luv them jij veel plezier verder hier op bokt misschien spreken we elkaar nog eens :-)

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:40

lieve pony :).
Is dat in zwaagwesteinde?? ..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:43

PatriesCarm schreef:
snap ik

maar heb dit uit proberen te praten met haar maar ze gooit het op mijn

maar laten we eerlijk zijn ze heeft me voorgelogen heb haar toen weer de kans gegeven en n u hoor ik van de week dat ze doodleuk me pony staat te poetsen omdat ze daar effe zin in heeft

gaat er bij mij niet in

Wat kinderachtig dit, hier hebben ze een PB knopje voor uitgevonden, wist je dat? Niet iedereen hoeft mee te genieten van jullie problemen.

Ontopic: Leuke pony! Denk alleen wel aan je handen en je tenen. Is het ook een mogelijkheid om zonder zadel te rijden? Dan wordt je meer bewust van je houding. :)

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 18:04

Jumpie schreef:

Nee ;) in Huissen (Gelderland)
PatriesCarm schreef:

Luv them jij veel plezier verder hier op bokt misschien spreken we elkaar nog eens :-)

Patricia het is niet me onzekerheid, waar bemoei je je eigenlijk mee? chess is nietmeer van jou.. dus je hebt niks meer over hem te zeggen.. maargoed ik TEM wel weer,

HET WAS VOOR DE LOL ONTHOUD DAT !
MIJN LAATSTE KEER MET HAAR |(

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 18:07

Citaat:
Ontopic: Leuke pony! Denk alleen wel aan je handen en je tenen. Is het ook een mogelijkheid om zonder zadel te rijden? Dan wordt je meer bewust van je houding. :)

Dankje ;)
Ik weet niet wat de mogelijkheid was, maar ik heb fijn gereden onder mijn zicht,
En ja weer me handen en tenen :+

X

PatriesCarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:11

sanne_chess schreef:
Jumpie schreef:

Nee ;) in Huissen (Gelderland)
PatriesCarm schreef:

Patricia het is niet me onzekerheid, waar bemoei je je eigenlijk mee? chess is nietmeer van jou.. dus je hebt niks meer over hem te zeggen.. maargoed ik TEM wel weer,

HET WAS VOOR DE LOL ONTHOUD DAT !
MIJN LAATSTE KEER MET HAAR |(

ik was al weer terug waar ik vandaan kwam maar werd gewezen op jou antwoord

ben blij dat ik ben gestopt met jou ondankbaar kiend

verder succes met je zoektocht en onzekerheid kom op sanne wij weten beter

als je me nog meer te vertellen hebt pb me maar vind het sunde om nog verder er op in te gaan

Marr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:14

sanne_chess schreef:
Lucky is een Manege pony Hij loopt dus niet aan de teugel en dat soort dingen,

Hoeft niet zo te zijn hoor, is geen logisch verband ofzo. := Er zijn genoeg manegepony's die best een lekker stukje kunnen dressuren hoor. Is alleen wel vaak wat lastiger, omdat ze door meer mensen worden gereden en sneller vastzetten ter bescherming van hun rug. (Als mensen heel erg hobbelen. :=)

[quote]
Inderdaad,
Bij ons op de manege kunnen alle pony's netjes aan de teugel lopen en nageven. Kijk de eerste pony in mijn profiel maar, hèt bewijs dat manege pony's het kunnen :jj

Voor de rest, let op je houding he!
maar dat komt vast goed ;)

PatriesCarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:16

Thunder4ever schreef:
sanne_chess schreef:
Lucky is een Manege pony Hij loopt dus niet aan de teugel en dat soort dingen,

Hoeft niet zo te zijn hoor, is geen logisch verband ofzo. := Er zijn genoeg manegepony's die best een lekker stukje kunnen dressuren hoor. Is alleen wel vaak wat lastiger, omdat ze door meer mensen worden gereden en sneller vastzetten ter bescherming van hun rug. (Als mensen heel erg hobbelen. :=)

Citaat:
Inderdaad,
Bij ons op de manege kunnen alle pony's netjes aan de teugel lopen en nageven. Kijk de eerste pony in mijn profiel maar, hèt bewijs dat manege pony's het kunnen :jj

ben het volledig met je eens heb ook in mijn jeugdjaren op een manege gereden en daar liepen ze bij de ene wel en bij de andere niet aan de teugel li

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 18:26

Citaat:
Inderdaad,

ben het volledig met je eens heb ook in mijn jeugdjaren op een manege gereden en daar liepen ze bij de ene wel en bij de andere niet aan de teugel li[/quote]

Caroline vind het niet echt handig als ze aan de teugel lopen bij beginnertjes, zij krijgt hem zelf ook niet nagevelijk en ze is al stijf en alle knopjes zijn erg verroest als ik het zo zeggen kan,

ikduss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:59

alsjeblieft. waar maken jullie een probleem van. ;( Die pony is nu weg, dus verleden tijd. Als jullie zonodig ruzie moeten maken, doe dat dan liever in rl. Dit heeft namelijk niets met het topic te maken.

@ Ts: PatriesCarm zegt toch dat ze bij de ene wel aan de teugel liepen en bij de andere niet? Jij zegt dat het niet handig is om bij beginners aan de teugel te lopen, maar als ze er geen moeite voor doen, dan zullen die beestjes het ook echt niet uit zichzelf doen.

Mijn paarden staan op een manege waar ook manege pony's staan en bij beginners is het echt een paard die met zn hoofd in de lucht loopt en de andere keer bij een gevorderde loopt ie gewoon mooi naar beneden.

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:46

Meiden geen ruzie maken joh :)
Lucky is al een oudje en loopt vooral in beginnerslesjes. En het niveau van deze ruitertjes is niet zodanig dat zij een pony aan de teugel kunnen rijden. Gelukkig wordt ruk- en plukwerk niet gewaardeerd op deze manege en ligt de nadruk op voorwaarts neerwaarts. Het belang van aan het been zijn wordt telkens weer benadrukt. Dat krulletje komt dan vanzelf als de pony lekker nageeflijk loopt.

@ikduss: patriescarm heeft het niet over deze pony voor zover ik weet. Deze pony ken ik ook en loopt nooit aan de teugel geloof ik. Lucky is ook nog niet weg maar staat nog op de manege. Volgende week gaat ze lekker de wei op en wacht dan op een nieuw baasje.

@sanne_chess: Caroline zal hem best wel rond krijgen hoor maar waarom zou ze met haar lange benen op een pony'tje van nog geen 1,30 stappen? Lucky loopt braaf haar rondjes en de kinderen die erop rijden zijn er over het algemeen nog niet aan toe om "aan de teugel" te rijden.
Hier voor jou nog een extra foto van Lucky die ik vandaag gemaakt heb:
Afbeelding

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 00:49

Hihi, dat zij ik over Caroline, maar ik bedoelde daarmee dat za het wel kán maar dat ze het gewoon niet hóéft

Jammer dat mensen hier steeds over zeuren.. Dit is gewoon lol hebben, en niet sereus... dit is haar laatste keer... waarom zou je dan nog echt serieus doen? :)

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 08:29

Hihi :P

Nu wil ik wel tips en geen ruzie :+

X

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 08:36

het ziet er best netjes uit hoor....ene het valt niet mee een manege pony aan de teugel te rijden....helemaal niet als ze oud zijn....ik denk zo te zien aan zijn grijze koppie dat lucky over de 20 is...ruim...

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 08:45

PatriesCarm: volgens je profiel ben je volwassen, gedraag je dan ook ajb zo!

Ontopic ;) : lekker toch, om even niet zo serieus te rijden. Lol met je knol is ook belangrijk :) Jammer dat ze weggaat...