Hij is er!!! Onze nieuwe bier Marek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 23:47

Wat een mooi paardje !! Maraak vind ik trouwens ook prachtig Lachen !!
Veel plezier met het stel, ze passen qua kleur ook goed bij elkaar !!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 00:03

Leuk stel! Leukerdje hoor die Marek!!! Lachen

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 08:35

hey Hanifa... Marek en Maraak... toeval of hebben jullie dat paardje zelf deze naam gegeven? Haha!

Wat een grappig paardje, zo op het eerste gezicht lijkt het me dat ie een behoorlijk karaktertje heeft of niet? Ik ben blij dat je zelf ook aangeeft dat ie wat gestroomlijnder moet worden, nu kan ik dat tenminste ook zeggen dat ie wat dunner mag Knipoog Tong uitsteken

Wanneer gaat het vriendje met 'm starten?

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 09:05

Goedenmorgen allemaal,

Dank jullie wel voor de warme enthousiaste reacties. Gister hebben we een best lange maar relaxte rit gemaakt. Hij lijkt helemaal niet onder de indruk te zijn van de verhuizing Verward . Hij staat er alsof ie nooit anders gedaan heeft. Gek paard. Met Maaraak gaat het super. Onder het rijden heeft Maadraakje af en toe wat nijd maar hij leert maar. Marek verwacht ik overigens veel van in de endurance. Hij neemt supereconomische stappen. Hij kan dus hard lopen en veel bodem nemen. Daardoor heeft hij minder energie nodig.

De eerste start zal Kootwijk zijn Maarten. En idd hij moet wat ranker worden:-). Alhoewel ik nu het boek 'Endurance from beginning to winning' aan het lezen ben (aanrader overigens) en daar pleiten ze juist voor een beetje vet omdat het paard dat als eerste zal gaan aanspreken en hem geen uitputting bezorgd. Anders zal hij zijn andere reserves gaan aanspreken wat de spieren weer tekort doet en daardoor verzuring zou kunnen optreden. Jee wat een verhaal Haha!. MAar goed. Hij moet wel een beetje ranker.

Maaraak en Marek, nee het zijn de officiele stamboeknamen. Het toeval bestaat niet..... of toch wel?

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 09:07

Wat een schatje zeg! En een gaaf koppie zit er op! Heel veel succces met hem!

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 12:41

Hoi Hoi,

Mooie foto's van Marek zeg. (het was even zoeken maar ik heb ze gevonden Knipoog )
Veel plezier met hem. Ik zou hem niet te dun willen hebben hoor. Ik heb met Nasir die wel erg dun is echt een probleem na de wedstrijden / trainingen. Hij valt zo in dat je harp kunt spelen op zijn ribben. Ook niet echt de bedoeling. Zijn nu druk in de weer met maisolie, vit. e en slobber en nu trekt hij na de training wel bij.

Denk dat als je veel met hem gaat doen hij vanzelf gestroomlijnder wordt. Ik kreeg Nasir tonnetje rond met de mededeling ja is is wat dik maar er is niet tegen aan te rijden.... Ik heb moeite om hem juist gevuld te houden.

Wanneer komen de rijfoto's???

Groetjes en tot zondag!
Gerritje (gerrita)

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 12:44

Ik zit net nog eens te kijken, hoe vaker ik die foto`s bekijk hoe mooier ik hem ga vinden, echt een leuk koppie.
Opzich best fijn dat ie zich niet gestressed of zenuwachtig gedraagt hier Lachen
Nogmaals veel succes met hem, echt een mooierd Knipoog Party!!

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 13:41

mooi hoor Hanifa, lekker van genieten!

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 13:46

Wat een supermooi paardje!!!
(dat rose neusje...liefffff)

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 15:26

gerritje schreef:
Hoi Hoi,

Mooie foto's van Marek zeg. (het was even zoeken maar ik heb ze gevonden Knipoog )
Veel plezier met hem. Ik zou hem niet te dun willen hebben hoor. Ik heb met Nasir die wel erg dun is echt een probleem na de wedstrijden / trainingen. Hij valt zo in dat je harp kunt spelen op zijn ribben. Ook niet echt de bedoeling. Zijn nu druk in de weer met maisolie, vit. e en slobber en nu trekt hij na de training wel bij.

Denk dat als je veel met hem gaat doen hij vanzelf gestroomlijnder wordt. Ik kreeg Nasir tonnetje rond met de mededeling ja is is wat dik maar er is niet tegen aan te rijden.... Ik heb moeite om hem juist gevuld te houden.

Wanneer komen de rijfoto's???

Groetjes en tot zondag!
Gerritje (gerrita)

Hoi Gerrita,

Het gestroomlijnde bedoelde ik ook inderdaad met het rijden. Raak is net als jouw Nasir een magere lat af en toe. Maar hij eet en drinkt goed tijdens de wedstrijden en dat maakt het wat makkelijker hem er goed door te krijgen. Ik krijg al de zenuwen als ik ze weer kan tellen. Je kan hem een dag in het gras zetten en nog geen buik Verward

De rijfoto's van Marek komen spoedig. We hebben al wel een felblauw biothane hoofdstelletje voor hem in bestelling:-))). Want dat staat hem mooi. Haha! Clown

Groetjes Hanifa

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 19:15

Hèhè, eindelijk gelegenheid om de foto's full screen te bekijken en een reactie te tikken...

Bij mijn supermarkt liggen deze week grote zakken 'zwart op wit': drop en pepermunt gemengd. En elke keer als ik ze zie liggen, moet ik aan jullie paardjes denken, gek hè? Tong uitsteken

Ik vind 't zo echt een ontzettend leuk beestje, jullie Marek! En 't is ook nog familie van onze Retje, al haal je dat er niet echt uit. Zou hij nou ooit helemaal wit worden? Nou ja, je bent nu een van de weinigen hier op Bokt die in het bezit is van een knappe prins op een wit paard - of was het nou een witte prins op een knap paard? *LOL*

Helaas ben ik met Kootwijk op vakantie, maar ik hoop dat ik snel een keer een gaatje kan vinden om richting Lelystad te komen! Lachen

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 19:30

Ja Ka, wanneer kom je??????

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 11:47

Gister Petra gesproken (was haar steeds niet tegen gekomen) en haar verteld over je mail en dat het zo goed gaat. Ze is er erg blij mee!

Hoe is hij onder de man? Ben erg benieuwd?

Groetjes Gerritje

judith661

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 10:16

Go wat een droppie zeg, denk je dat hij ook nog witter zal worden. Hoe oud is die nu ? en super beenwerk zeg!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Groetjes Judith