Voor de 1e en 2e keer op Shadi

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:44

Bojangles schreef:
Oke super Sophie, nou dan gaat het vast helemaal goedkomen :)
Fijn dat hij je ook al zo vertrouwd ;)

Briitje: Misschien moet je zelf eens kijken naar je eigen berichttoon naar de TS gericht.
En wat dan nog "VERZORGpaard"? :roll:
Op een verzorgpaard mag je net zo trots zijn als je eigen paard, wat maakt dát nou uit zeg.....

Ik gaf gewoon advies, maar als ik dan op zo'n toon word aangesproken kan je verwachten dat je zulke reactie's terug krijgt ja.
En als ze hier niet tegen kan, moet je geen topic openen.

xDreamerx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:49

Leuke pony hoor :)

Als je probeert iets ontspannener te gaan zitten (schouders naar achter, benen niet afsteken etc.) gaat de pony zelf ook ontspannen en als je hem goed van achter naar voor blijft rijden laat hij zijn hoofd vast een beetje zakken, en dat geeft al een heel ander beeld.

En probeer de reacties op te vatten als advies, niet als kritiek.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:25

Sophie* schreef:
Vrijdag moet ik een shetlander gaan inrijden.
ik weet wel hoe het moet enzo maar mijn vraag is,
die shet is echt heel erg vervelend hij bijt en steigert.
er wordt niets mee gedaan omdat ze hem niet aan kunnen.
en ze straffen hem toch niet dus hij denkt dat hij alles kan doen bij ze.
gisteren werd er aan mij gevraagt of ik hem misschien kan inrijden.
maar hoe moet ik dan beginnen omdat hij echt gewoon vervelend is?

Alvast bedankt!

d.d. 22-02-09

Voor de rest heb ik er niets meer aan toe te voegen.

rayo_de_sol

Re: Voor de 1e en 2e keer op Shadi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 18:28

En wat heeft dat er mee te maken als ik vragen mag tamara ? Ga lekker iemand anders vervelen aub! Stalker.

Jurrian1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 19:08

Als je al niet weet hoe je moet beginnen met een shetlander, waarom zeg je dan nu allemaal dat je het allemaal zelf wel weet. Waarom heb je dan overal commentaar op, mensen proberen je alleen maar te helpen hoor;)

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 19:10

Jurrian1993 schreef:
Als je al niet weet hoe je moet beginnen met een shetlander, waarom zeg je dan nu allemaal dat je het allemaal zelf wel weet. Waarom heb je dan overal commentaar op, mensen proberen je alleen maar te helpen hoor;)

Mensen proberen inderdaad te helpen. Maar sommige vallen zo erg aan, gelijk allerlei verwijten e.d. Zij kunnen het ook
gewoon normaal en volwassen overbrengen. Dat is al een hele andere manier.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 19:19

Jeetje, wat een catfight hier! Phoe....

Probeer achterover te zitten, je lang te maken, handen hoger, knik in je ellebogen, alleen het puntje van je tenen in de beugels, voeten naar binnen draaien en je teugels veel korter. Houd contakt met de mond, met zo'n lange teugel kan je hem ook niet onder controle houden! Misschien ook handig om peesbeschermers om te doen? Zie op enkele foto's dat hij bijna zijn voorbenen raakt met de achterbenen.

Verder lijkt het op de foto's niet dat je aanwijzingen krijgt, maar dit zal wel aan mij liggen?!

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 19:36

leuk beestje alleen waar je op moet letten:
- je moet je teugels wat korter doen
-schouders naar achteren doen
- hakken uitdrukken en proberen je tenen niet naar buiten te steken, dit is wel lastig hoor :o
- en je handen tot een vuist houden :P

en oja, je cap wat weer naar voor doen *D 8-)
maar komt later vast wel goed! hij is nog maar jong en jullie moeten ook van elkaar leren ;)

krijg je ook les??

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 19:40

Moderatoropmerking:
Bijna het hele topic voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je misschien een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
De openingspost is erg mooi, maar probeer sportief met commentaar om te gaan. Als je foto's op HAW zet vraag je immers om iemands commentaar, daar is HAW voor bedoeld.
Ook is het absoluut niet de bedoeling om persoonlijke vetes uit te vechten via bokt!
Voor de meesten uit het topic is het wellicht verstandig om dit eens goed door te lezen.