Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Normaal gezien vind ik ze als ze nog donkerder zijn mooier, maar in dit geval, kijk eens naar de spiermassa die erbij is gekomen, en en naar die draffoto...
Hij draaft idd wel erg ruim. Ik ben onder de indruk van dit paard, vind hem echt geweldig, in beide kleurencombinaties... cloris"]
[quote="DinkeyGirl schreef:Tsja wat kan ik hier nou nog aan toevoegen?
Hij IS geweldig, hij RIJDT geweldig, hij LOOPT geweldig, hij ZIT geweldig..... *zucht*

DinkeyGirl"]
[quote="cloris"][quote="DinkeyGirl schreef:Tsja wat kan ik hier nou nog aan toevoegen?
Hij IS geweldig, hij RIJDT geweldig, hij LOOPT geweldig, hij ZIT geweldig..... *zucht*

Citaat:Hij toont wel groot hier zo op de foto's.........
Citaat:Er was laatst iemand die zei dat PRE's niet konden strekken . Ik was het iig niet!!!!
Citaat:Ik vind hem lichter mooier volwassener.

kattebeest schreef:hoe maak je een schimmel bruin: ooit een schimmel gehad die een wondje had?
ik wel, m'n schimmel had een wondje op z'n bil, dat ontsmette ik met zuurstofwater: resultaat: bruine, bijna vosse plek! waaaaaaaaah, ging er pas af toen ie verhaarde.
t'is maar dat je het weet, wees voorzichtig daarmee!
ook zelfgemaakte 'anti-vliegmiddels' kunnen je paard doen verkleuren , dus test het op een onopvallend plekje eerst!