Daimy *manegehaf* @ rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Daimy *manegehaf* @ rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:46

Ja, op meerdere paarden rijden leer je wel van. Maar het moet lichamelijk wel kunnen.
Is je instructrice wel op de hoogte van je rugproblemen? Begrijpt ze je problemen ook? Het is in ieder geval al goed dat ze een goede verdeling maakt.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 12:47

M'n vorige wist ervan maar begreep het niet..
M'n huidige instructrice weet ervan en heeft zelf ook rugproblemen en die zegt dat ik alles zelf meot aangeven maar ze houdt er echt super veel rekening mee!

*edit, toevoeging

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 10:50

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:05

Hey,
Misschien is het een tip om je beugels een tijdje met een touwtje aan je singel vast te binden. Zo kun je je benen trainen in de goede houding. Heb het zelf jaren geleden ook gedaan en mijn benen liggen nu prima. Heb het ook bij een lesklant van mij gedaan en dat werkte ook super. Misschien kan jij er ook wat mee!

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 11:13

Bedankt voor de tip, dit heb ik al een paar keer gedaan maar mee moeten stoppen omdat ik dan de volgende dag niet meer kon lopen :S Dat was wel een paar jaar terug, dus wie weet moet ik er weer eens een gokje op wagen!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 14:10

Moderatoropmerking:
Ik heb me echt zitten verbazen over alle offtopic reacties hier! Reacties die niet aan de nieuwe regels van RT-HAW voldoen zijn verwijderd.

Let er svp op dat het enkel herhalen van eerder commentaar door de TS of andere bokkers niet toegestaan is. Dit mag alleen bij een extra aanvulling, verduidelijking, uitleg of tips. Ook denk ik dat er nu wel genoeg is gezegd over de lichamelijke gezondheid van de topicstarter. Gelieve alleen nog maar rijtechnisch commentaar. :)

LoesNero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 18:46

ik raad je zitlessen aan. Je rug is veel te bol je moet meer rechtop zitten. hoofd, schouders, heup en hak moeten op een lijn zitten en bij jou zitten je hakken veel te ver naar voren. als je je heup meer kantelt gaan je benen vanzelf mee onder je lichaam zitten..