Nou goed, ik blijf bij m'n eerdere verhaal maar wees alstjeblieft wel eerlijk in hoe je een verhaal schetst en ga dingen niet zo overdreven opschrijven. Ik ga hier zo niet verder meer op reageren.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
levitrol schreef:Urbiezira schreef:Ik vind het er niet zo ontspannen uitzien.
Misschien moet je je wat meer focussen op dat hij gewoon wat lager gaat lopen, laat hem wat langer, hou contact, blijf overgangen rijden en dan kan je hem vanzelf nageeflijk krijgen.
Over die sporen, ik snap niet waarom manegeruiters met sporen rijden.
En je zegt dat je er niet mee schopt, maar dat is toch echt wat wij zien. Hij bokt waarschijnlijk juist door de sporen.
Wij hadden ook een pony op de manege (nu mijn eigen pony) die kon ook niet met zweep, maar dan moet je veel tempowisselingen maken. En tempowisselingen is niet alleen naar voren, maar ook terugrijden. Probeer dat anders een keer, maar doe die sporen af.
Groetjes
Als ik niet met sporen zou kunnen rijden, had de manege-eigenaar niet gezegd; "Doe maar wel spoortjes om"![]()
Ik maak veel overgangen, niet op de filmpjes, maar verder veel.
Hij bokt niet om de sporen, als ik zonder sporen rijd doet hij het ook. En schoppen doe ik niet.
Ik wil best volgende week zonder sporen laten filmen? Dan kun je zien dat hij het dan ook doet.
xLauraax schreef:Sorry kim het is niet om je af te kraken ofzo, maar ik vind het echt vervelend dat je er zoveel dingen bij verzint. En echt vervelend voor josé. Ik hoop dat je het voortaan laat.
xLauraax schreef:Kim, ik wil even wat zeggen. Wat hier gebeurt is niet helemaal eerlijk vind ik
Het lijkt nu alsof je al de schuld op José afschuift wat hélemaaaal niet zo is! Iedereen weet dat emilio een moeilijke pony is, en emilio wordt vaak genoeg bereden in andere lessen. Op zaterdag misschien niet altijd in de les voor ons, maar in onze les altijd. En niet altijd alleen door jou. Er zijn genoeg mensen die ook wel op emilio willen. En dat met die longeerzweep, daar klopt al helemaal niets van. Bovendien als het waar zou zijn, zou er niets mis mee zijn alleen de longeerzweep erachter te houden. Je rijd hem opzich wel goed maar je schopt zelf wel heel veel. Als die bokt los je het wel goed op door hem wat aan te pakken. Je kan het wel maar je moet misschien soms wat meer geduld hebben. Maar uit dit topic blijkt toch uiteindelijk dat je de schuld een beetje op de instructrice afschuift en dat vind ik toch niet helemaal eerlijk
en zoals ik al zei, hij wordt vaker bereden dan je denkt! Emilio is echt een moeilijke pony dat weten we allemaal, maar als hij goed bereden wordt, juiste tuig etc. dan komt het vast helemaal goed ! Als je hem toch zou kopen, wens ik je héééél veel succes !
Citaat:Als josé zegt dat ik moet schoppen, dan doe ik dat toch??
knabbelgirl schreef:Nou sorry maar je schuift het wel op je instructrice af en niet zo'n klein beetje. Gooi ajb die sporen af.
Ik zou rechter op gaan zitten, tenen naar binnen en hem rustig uit onstpanning naar voren en beneden vragennu staat er zo'n druk op
levitrol schreef:xLauraax schreef:Sorry kim het is niet om je af te kraken ofzo, maar ik vind het echt vervelend dat je er zoveel dingen bij verzint. En echt vervelend voor josé. Ik hoop dat je het voortaan laat.
Maar het is wel zo. Linde zegt het zelf ook, er zijn genoeg die dat zeggen. Je weet toch dat dat ook met Nimrot is gebeurt?
Rean_Pony schreef:Dick heeft er echt wel verstand van hoor !
hij zegt niet zomaar iets ! hij weet wel waar hij het ove rheeft want , hij heeft in het NL team springen gezeten ,