Gefjun voor het eerst @ HAW (ijslander)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Noemy

Re: Gefjun voor het eerst @ HAW (ijslander)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 02:24

Ziet er hartstikke netjes uit Myra! En tuurlijk kan er nog een ditje hier en een datje daar bij, en of dat been nu 1 cm meer of minder naar voren of naar achteren ligt lig ik niet wakker van, vond jullie In Asten ook al zo netjes gaan! Stukken beter dan mij :P Toppie hoor, ga zo door en veel succes 17 Mei! (zou eigenlijk ook meerijden maar de plannen werden gewijzigd :P )

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:23

Citaat:
even offtopic: askja, volgens mij kwam ik laats jullie paarden tegen in yde, ruiters liepen er een stukje naast, kan dat kloppen?

Wildgirl, dat kan, wij rijden daar regelmatig. Maar ik loop er meestal niet naast, dus misschien was het iemand anders (er zijn inmiddels meer mensen met Ijslanders hier in het durp). Overigens nog ff terug op jouw opmerking over lange afgestoken benen, dat bedoelde ik iig niet en zo rijdt het gros van de IJslanderruiters tegenwoordig ook echt niet meer (getuige ook de bovenstaande reacties) - tenminste niet diegenen die weleens hun licht opsteken bij een redelijke instructeur. Het is m.a.w. gelukkig doorgedrongen dat een IJslander geen Harley Davidson is en dat een klassieke zit ook in tulp het beste werkt :D

LoesNero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 18:37

probeer in de galop niet je benen op te trekken. voor de rest vind ik het super uitzien!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 19:52

@ Mexxje & Puchje: het zadel is trouwens van Yoni Blom zelf, binnenkort komt daar meer info over.
Als je er meer over wil weten kun je haar ook bereiken per telefoon, maar dan moet je even een pb'tje sturen voor het nummer. :)

He Noemy! Hoe is het daar in het verre IJsland? :):)
Ja jammer dat we elkaar dan niet even gesproken hebben: ik dacht al, herkende je een beetje uit je profiel maar omdat je geen dreads meer had wist ik het niet zeker. :P
Bedankt, heb in ieder geval onwijs veel zin in de wedstrijd!

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:43

Wat een ontzettend gaaf paardje! Probeer je buikspieren nog iets meer aan te spannen in tölt, zodat je meer ruimte aan de voorkant kan geven voor een ontspannen nagevelijkheid. Misschien ook een idee om je beugels een gaatje langer te doen, zodat je makkelijker je bekken kan kantelen voor een iets diepere zit. Succes met je wedstrijd!