4 jarige fries @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KayC

Re: 4 jarige fries @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 09:53

Dankjullie wel allemaal! :D Ze mag ietsje dunner Eelco, maar het is nou eenmaal ook niet een superslank sport type maar voor het mooie mag ze iets afvallen.

Vooruit kijken is ook een goed punt, ik kijk graag naar haar lekkere dikke nek ;) :D

De beugels heb ik langer gedaan maar toen had ik geen steun meer, dus ik heb ze weer op deze maat gedaan. Doorzitten is best moeilijk op haar.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:06

Er zitten hele mooie plaatjes tussen hoor :j
Ik vind het bijvoorbeeld al heel erg knap van je dat je de neus er lekker uit rijd!
Je beugels zou ik niet langer maken, je houd dan een mooiere hak-heup-schouder lijn en met doorzitten heb je dan
net wat meer steun, ik weet hoe erg het hobbelt :D Later als je veel verder bent in je training en de oefeningen bevestigd zijn, kun je altijd nog langer gaan zitten. Heel veel succes met je mooie fries!

JuliaaZM

Re: 4 jarige fries @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 12:36

Wat een gaaf paard! Ik vind haar absoluut niet te dik, lekker stevig type, daar hou ik van !

Ik ga ook mee met het commentaar van de anderen, ik vind dat je erg ontspannen zit, en ben erg jaloers op je hand houding!

Nog veel plezier met dit mooie paard!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 12:40

Heerlijk om te zien dat er iemand zn fries eens niet hoog in de krul trekt en zn rug vergeet! Het ziet er keurig uit!! Jammer dat veel foto';s op een slecht moment genomen zijn om er heel veel aan te kunnen zien..

Wat ik graag wat meer wil zie is een dragend achterbeen.. Er zit heel veel kracht is waar je nu nog te weinig gebruik van maakt.. Dus een stukje meer op het achterbeen zou mooier zijn!

succes

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 20:14

Romyv schreef:
Heerlijk om te zien dat er iemand zn fries eens niet hoog in de krul trekt en zn rug vergeet! Het ziet er keurig uit!! Jammer dat veel foto';s op een slecht moment genomen zijn om er heel veel aan te kunnen zien..

Wat ik graag wat meer wil zie is een dragend achterbeen.. Er zit heel veel kracht is waar je nu nog te weinig gebruik van maakt.. Dus een stukje meer op het achterbeen zou mooier zijn!

succes

Hey bedankt, dat vind ik ook erg belangrijk dat ze niet in de 'typische frieze houding' loopt.
De achterhand moet er inderdaad beter onder, dat is nog een punt om aan te werken maar dat komt op den duur ook wel als ik veel overgangen maak.