Yellowah @ concour Exloo ; B dressuur . (19-04-'09)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

As_LoveYou

Re: Yellowah @ concour Exloo ; B dressuur . (19-04-'09)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:24

leuk combi!

ik vind het zelf wat lijken alsof de acherhand er niet goed onderkomt, en je een beetje voorover zit. daarom is het voor je paard ook moeilijk zijn achterhand eronder te zetten! als jij mer achterover en trots gaat zitten en goed drijft vanachter komt die achterhand er vanzelf onder.

Itsmelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:48

Wat een koele kruising!
heel apart! :D
Ze ziet er alleen wel heel erg lui uit, laat haar eens lekker werken, veel overgangen maken zodat ze een beetje op tempo loopt en niet zo gaat hangen!
succes

xx

Stravero

Re: Yellowah @ concour Exloo ; B dressuur . (19-04-'09)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 10:39

Apparte kruising :j Ik geloof direct dat een jury zo kan reageren. ;)

Ziet er netjes uit, probeer je pony alleen wat meer voorwaarts te krijgen door te schakelen, veel overgangen en lekker op haar eigen benen laten lopen.

Succes :)

Kimmess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 14:26

liiisette ; Ik ken die jury zelf niet, nog nooit van gehoord. Om redenen van mijn pony dat je het nog herrinnerd ?

Stravero; Ik weet dat ik wat voorover zit, hier ga ik ook aan werken. Hopen dat de achterhand er dan onder komt =)

Itsmelot; Opsich is het thuis wel een lui paardje, maar in mn proefje was ze heel voorwaarts en met inrijden ook. Misschien ziet het er op de foto's uit dat ze hand, maar ze is helemaal niet zwaar in mn hand .

as_LoveYou ; Toch nog iemand die het met me eens is over die jury's. Hhahaa .
Dankjewel voor je tip =)