Goh, dat dit topic ineens weer omhoog komt, er was al best lang niet op gereageerd. Bedankt voor de reacties allemaal!
@ Aurora3: Zorro doet idd zijn hoofd naar achteren waardoor de teugels losser gaan hangen, eerst pakte ik ze idd wel wat strakker op, maar nu drijf ik inderdaad lichtjes. Zijn we dus inmiddels mee bezig.
Dit zadel is inderdaad aan de kleine kant voor mij, goed gezien! Het is een 17 inch, en 18 of 18,5 is voor mij beter. Dit zadel was toen alleen nog in 17 inch verkrijgbaar. We gaan nu het nieuwe model van dit zadel kopen, en dan neem ik gelijk een grotere maat. Ik kan hier best mee rijden, echt te krap is het niet, maar het is ook niet ideaal. Mijn been lag echt zo raar door de beugelophanging, heb hem weer naar voren gezet en ik zit weer netjes. Dan doe ik nog mijn been wel eens naar achteren, maar dat is gewoon een punt om aan te werken. Het voorover vallen gaat ook steeds beter, alleen in de bochten val ik nog voorover. Maar goed, als je weet wanneer je het precies doet, is het al veel gemakkelijker om te verbeteren! Bedankt voor je uitgebreide reactie in ieder geval, hier heb ik echt iets aan!