nieuwe poging 4 jarige gribaldi@ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stravero

Re: nieuwe poging 4 jarige gribaldi@ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 10:28

Wat een ontzettend gaaf en mooi dier heb je daar onder je kont zeg !! :oo

Probeer eerst vanuit de ontspanning (neusje naar de grond) haar op te pakken, en niet in de krul te trekken zoals ik nu op de foto's zie. Een paard mág een de teugel en moet niet gedwongen worden hé ;)

liann15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 10:35

mooi paardje
Laatst bijgewerkt door liann15 op 23-04-09 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt

My_star

Re: nieuwe poging 4 jarige gribaldi@ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 10:43

Jeps, de anderen hebben gelijk, er zit nog iets te veel spanning in je paard en je gaat iets te veel mee in die spanning. Maar laten we effe wel wezen: je rijdt met een jong paard, én op een plek waar ze het zelf nog iets lastiger heeft dan in de binnenbak; dan zijn dit toch wel leuke plaatjes?! Nee, gezien de omstandigheden vind ik dat je het héél goed doet met dat mooie paard :)! Gewoon rustig blijven rijden naar die ontspanning, komt allemaal dik in orde ;)!

avalonnancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 17:52

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 00:17

wat een mooi paardje :D

hij is familie van een oud paardje van mij:P dat was een Ed king hill X saint urus d'olympe (ed king hill is, of beter gezegd was een Ekstein x Samber x Katouchon)

maar goed als ik jou was zou ik nog een beetje aan m'n houding werken zoals iedereen :D zitlessen zijn heel goed maar dat weten we natuurlijk wel :P snap alleen niet dat mensen bezwaar hebben tegen je spoortje moet toch gewoon kunnen :D zie niet op foto's dat je er niet mee kan rijden :)

succes verder!!!