Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
J_C_N schreef:Zo Laura, wat een leuk paard heb je onder je kont voor de orun2!
commentaar is eigenlijk al gegeven, volgens mij gaat het helemaal goedkomen!
heel veel succes en plezier ermee.
enne... sterkte met het zonder beugels rijden;)

Replay schreef:Idd een leuk paardje, maar ik denk dat je niveau 2 gaat doen, want fase 2 (niveau 3) is denk ik een beetje te hoog gegrepen voor jullie als combinatie!
Verder idd zonder beugels wat zitlessen nemen is heel goed om te doen, zo leer je echt goed zitten en je been lang maken wat heel belangrijk is.
Ga je in Ede bij van Roekel de cursus doen?

lammie2701 schreef:leuke combinatie en het rijtechnisch commentaar wat ik had is ook al gezegd...beugels langer en trotser zitten... maar dat was dus al gezegd...verder leuke combinatie en de rest komt dan ook wel goed...
aangezien ik Nim waarschijnlijk het afgelopen jaar het vaakst heb zien lopen van iedereen (ja vaker dan miek, want die zit er altijd op
) weet ik dus iig een beetje hoe ie kan lopen. Dus niet schrikken van mijn bult commentaar, want das eigenlijk wat Nim betreft normaal... Miek zegt altijd op wedstrijd als Eline iig een btje tevreden is zal de jury het zker zijn want ik ben nog al een zeur
. Ik ga even alles per foto pakken dus 'here we go!' :
) waardoor hij niet lekker kan ontspannen. Tevens vind ik dat de achterhand er hier veel beter onder kan. Lekker veel schijnovergangen maken en dan een pasje naar voren zetten (ik weet dat Nim op dit moment wat de achterhand betreft wat mist ten opzichte van een paar maanden terug, maar in dit stadium is dit nog steeds te weinig voor hem)
. Ik vind ten eerste dat je teveel stukken rechtdoor rijd. Vooral in galop heb je de neiging alleen maar over de hoefslag te rijden. Juist in galop veel voltes rijden. Als je hem kwijt bent bij het aangaloperen draai hem dan meteen een volte in en blijf niet rechtdoor rijden terwijl je teveel gaat rommelen met je hand.
je doet je best en je probeert het, maar je moet er gewoon wat meer aan rijden. Als je dat gaat doen komt het op de orun helemaal goed. Hoop dat je wat aan me commentaar hebt, ik zeg gewoon ff wat ik zie. 

.