Ja Manuel(sorry Superpepeijn) , inderdaad mooie foto's. Was super weer natuurlijk. Was Martine je niet zat na 3 uur met je praatjes te zijn opgescheept
errug grappig...
Renske_
Geplaatst: 24-03-03 23:05
haha wie weet had ze wel een discman oid bij en zat ze lekker muziek te luisteren!of was ze de hele weg aan t bellen om van zn praatjes af te zijn
maar ik vind pepeijn echt een superpaard! btw:waar ligt gouda?
SuperPepeijn
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 23:19
Renske20 schreef:
btw:waar ligt gouda?
dit meen je niet he? blond zeker?
Clautje
Geplaatst: 24-03-03 23:21
Die laatste foto vind ik echt apart, echt gaaf gemaakt!
Renske_
Geplaatst: 24-03-03 23:23
SuperPepeijn"] [quote="Renske20 schreef:
btw:waar ligt gouda?
dit meen je niet he? blond zeker? [/quote]
jaaaaa ben blonT, weet je wel! maar gouda dat ligt ergens in het midden/westen van het land?toch?
jaaaaa ben blonT, weet je wel! maar gouda dat ligt ergens in het midden/westen van het land?toch? [/quote]
Kun je op Gouda drukken bij Super p. net als bij mij Ridderkerk als je daar op Klikt krijg je een kaartje te zien (het bewijs dat er ook nog slimme blondje's zijn )
Volgens mij heb ik dsezelfde broek als dat meisje echt super gave broek leuke foto's vooral de allerlaaste }>
Renske_
Geplaatst: 24-03-03 23:40
oke nu ga ik iets zeggen waar ik me heel erg voor ga schamen!
ik heb nml al bij veel mensen op dat kaartje geklikt, ik zag er het nut niet van in want....niet alle plaatsen staan op t kaartje!en er staan allemaal witte vlakken en vierkantjes op t kaartje en t is zo maar onduidelijk!ook zijn niet alle plaatsnamen leesbaar enz
MAAR: wat zie ik nu.....een klein rood vierkantje!!! en ik neem aan dat die de plaats aangeeft!!!
dus idd, gouda ligt in het midden/westen vh land!zo stom ben ik dus ook weer niet!
Avanti
Geplaatst: 24-03-03 23:46
hahaha
Maar uhm hoezo staat er geen streep bij jou onder? Ben je een belg ook nog toevallig Kan toch niet missen dan
(grapje hoor!)
Renske_
Geplaatst: 24-03-03 23:57
een streep bij mij onder?
o onder hoogeloon! denk dat hoogeloon onbekend is! ligt in NB tussen eindhoven&tilburg, wel richting belgie!(en mn vriend woont sinds kort in belgie, voel me daar wel thuis haha)
maargoed, ik weet iig waar gouda ligt haha!en hoe dat kaartje werkt!dat rode vierkantje was me dus nog nooit opgevallen!!