De jongste stalknecht....?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 11:36

Les_Fjal"]
[quote="Samsam schreef:
Oke, misschien wat heftig gereageert, maar ik ben helaas nogal recht door zee! Ik zal proberen niet meer op tenen te trappen, en wat gematigder te formuleren!

Eerlijkheid wordt inderdaad meer gewaardeerd...iedergeval bij mij..en ook zeker door viking....(als ik even voor viking mag spreken... Lips are sealed .. Haha! )

Hetk kwam er alleen nogal beroerd uit....

Is best wel begrijpelijk dat Viking zich persoonlijk aangevallen voelde...Terwijl zij...en ik neem aan jij ook....gewoon het beste voor je kindje(s) wil...

Dus laten we elkaar gewoon lekker in de waarde laten...en toch wel beetje blij zijn dat we niet overal het zelfde over denken....

Zou niet goed zijn voor de spenenindustrie... Schijnheilig .... *LOL*
[/quote]

Tis niet dat ik tegen spenen ben of zo, mijn dochtertje van 8 mnd heeft er ook nog een, maar ik snap gewoon niet waarom je een kind van bijna drie nog een speen geeft?

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 14:11

Hmm, Samsam misschien een idee om hierover een topic te starten Lachen
Want anders is eht zo zonde van dit topic.. dat nu dus helemaal offtopic gaat Lachen

Viking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 16:02

Ik zal in ieder geval geen foto,s meer plaatsen van mijn zoontje met speen{die hij overigens af en toe nog maar in heeft}.
En wat betreft samsam,het lijkt mij toch normaal dat wanner jij mijn kind en mij aanvalt,op zo iets banketstaaf als een speen,dat ik dan rare opmerkingen bij jouw foto's zet?
Ik vind trouwens jou foto's mooi,en je paard loopt ook mooi erop,maarja mijn kind is mijn alles!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:51

Viking schreef:
Ik zal in ieder geval geen foto,s meer plaatsen van mijn zoontje met speen{die hij overigens af en toe nog maar in heeft}.
En wat betreft samsam,het lijkt mij toch normaal dat wanner jij mijn kind en mij aanvalt,op zo iets banketstaafligs als een speen,dat ik dan rare opmerkingen bij jouw foto's zet?
Ik vind trouwens jou foto's mooi,en je paard loopt ook mooi erop,maarja mijn kind is mijn alles!

Jeetje, reageer je nu niet een beetje sterk, ik zeg niets negatiefs over je kind!
Dat zou hetzelfde zijn als me aangevallen zou voelen als iemand de kleren mijn kids niets aan vind ofzo, lig ik niet wakker van, ieder zijn mening!! Of een kapsel oid. Ik vind een speen niet mooi, jij wel, nou en! Ik vind stekkies leuk, jij misschien niet nou en!

Enne, ik val niemand aan, geef alleen mijn mening, en zoals ik al schreef zal ik vanaf nu gematigder formuleren!

Diamonds

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:55

Hoi,

Wij willen ook zien. Extreme duivel

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:24

Diamonds schreef:
Hoi,

Wij willen ook zien. Extreme duivel

Verward

Dit topic begint een beetje vaag te worden..
Samsam en Viking: praat dit via PB maar uit!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:26

volgens mij valt er verder niets meer te bespreken

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:28

dames doe me een lol, zoek de grootste speen die je kan vinden en stop die in je eigen mond. Alsjeblieft zeg jullie lijken zelf wel 3!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:41

Kunnen jullie het misschien ontopic houden.

Of een kind een speen in de mond heeft, is de keuze van de ouder. En ik geloof niet dat dat hetgeen is waarover dit topic gaat. Dus kan de dscussie over de speen elders worden voortgezet?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 00:13

Jammer dat ik de foto´s niet kan zien, ben nu toch wel erg nieuwsgierig geworden Knipoog !
Is er misschien een andere mogelijkheid om ze te kunnen bekijken ??

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 00:42

Ja Sterre, Je moet met de rechtermuisknop op het kruisje klikken, en dan op eigenschappen klikken en daar staat dan het adres van de foto Knipoog

Owja, wat de speen betref:

Vanaf nu mag het woord "speen" niet meer gebruikt worden in dit topic, want het ging om die kleine stalknecht, weetjenog Haha!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 08:24

Dank je Jessie Lachen !

Ik heb ze inmiddels ook kunnen bekijken en ik vind het hele stoere foto´s hoor !!
Hij staat daar met zo´n lekker eigenwijs koppie Lachen , nog even en je hoeft zelf niks meer te doen Knipoog !