Iwan @ Dressuur work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:58

@Marieke: dankje! :D De frontriem staat wel sexy he :D !
@Charlotte: dankjewel! voor mijn gevoel gaat het ook steeds beter. misschien telkens een klein beetje, maar wel een vooruit gang! Ja ik zal eraan werken :j
@Linsey: Dankjewel! :D ben ook benieuwd om jou en frits weer aant werkt te zien!
@Silver: Haha de teugels nog korter.. kvond ze al zo kort :P
bedankt! :)
@Deniece: bedankt voor je reactie! tsja ik weet het van mijn beugels :P
maar zo vind ik het even wat fijner, omdat ik [***] niet altijd kan vertrouwen, en na mate het beter gaat
(zoals nu zon beetje) dan maak ik ze weer even wat langer! :)

vilouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 15:00

je houdign indd.

prachtig schimmeltje hoor!
hij loopt nog wel wat op de voorhand,probeer lekker veel overgangen te rijden.
en ik ondek op de laatste foto wat spanning,is jammer

Anoniem

Re: Iwan @ Dressuur work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 15:25

Kijk je 1x bij HAW, kom je een topic van Paula tegen! Ik wist nieteens dat je een nieuwe pony had om te rijden!

Iwan is leuk! Ik vind je goed opweg. Je rijdt hem lekker ontspannen en laag en lang en over de rug. Alleen ik heb het gevoel dat je de stelling vergeet? nu heb je hier alleen foto's dat je rechtuit gaat, op 2 na.. Maar daar zie ik geen stelling. Rij je vaak op een volte? Werk je echt goed los op een volte?

En dat jij je handen laag hebt vind ik goed! Zo nodig je hem uit om naar beneden te gaan, prima :) Alleen probeer lekker schouders naar achter te zitten en je neus in de wind te doen.

De wedstrijden komen goed :) Veel plezier nog met Iwan!

Ador_Amor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 15:36

Leuk beest zeg!!

Je handen meer dragen,en de teugels wat korter en dichterbij elkaar houden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:12

__Marloes schreef:
En dat jij je handen laag hebt vind ik goed! Zo nodig je hem uit om naar beneden te gaan, prima :)

Ben ik wel gedeeltelijk met je eens. Vooral bij jonge of onervaren pony's/paarden kan ik me er zeker in vinden dat je je hand iets breder wegzet om te vragen naar beneden te komen. Wat mij alleen op valt vergeleken met andere topic's van haar is dat ze haar handen echt vast zet. Op deze foto's is het al een stuk minder gelukkig. :) Zit nogal een verschil in je handen breed wegzetten om te vragen, of je handen echt breed vast te zetten. Maar vooralsnog, het is zeker verbeterd met in het begin! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:33

@vilouma : Bedankt! Het kan best zijn dat er wat spanning is, want ik heb al heel lang niet echt goed getraind op een pas verruimen, en dat hij daar beneden bleef. Want ik ben zo ongeveer 1 half jaa bezig geweest met de basis, dat hij goed naar mijn hulpen luisterd, netjes beneden blijft , en dat hij goed op tempo loopt, en niet terug valt. En nu pakken we langzamerhand wat kleine dingetjes mee zoals wijken, of achterwaarts, of veruimen. :)
@Marloes: he toevallig! heb jou volgens mij ookal heul lang niet meer gesproken :P . Jep ik werk juist met stelling.. Dat hij om mijn binnenbeen buigt, maar dat vind hij wel moeilijk.. Er zijn als het goed is wel fotos van gemaakt, maar die moet ik nog binnen krijgen. :)
@Charlotte: dankje! ben zelf ook heel blij dat ik ze niet meer (onbewust) vast zet. Zelf vind ik het wel fijner om ze breder weg te zetten, om hem uit te nodgigen ja.. Maar meerendeels de ik met mijn benen, en trek/zaag ofzo niet.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:29

nog iemand? :)

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 13:35

Ik denk dat dat naar voren zitten een beetje komt omdat die weg springt of niet? Want ik heb op mijn pony dat ook dat ik zelf al de houding aan neem voor als die weg gaat springen zij is namelijk erg schrikkerig. Als dit niet klopt moet je het zeggen hoor! ( zo zit het namelijk bij mij ) En inderdaad je handen wat hoger leuk koppel zijn jullie veder!

kiss_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 13:57

wauw prachtig stelletje, en super mooie kleur zeg! :+:
commentaar is overgens al gegeven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:29

@xEline: ja naja klopt wel een beetje wat je zegt, ik wil nog wel ns naar voren kruipen :P
@Kiss_lotte: Dankje wel! :D

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 17:41

Leuke schimmel!
Ziet er op zich niet heel verkeerd uit. Probeer wel je handen bij elkaar te houden!
Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 17:49

Dankjewel! :)

_jenniferrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:37

Wat een mooi beestje, en dat rood staat super!

Over het rijden: handen meer bij elkaar houden en handen meer dragen
Ook je hakken meer uidrukken en tenen naar binnen draaien
En probeer wat 'trotser' te gaan zitten en voor je uit kijken.

Voor de rest vind ik het er goed en vooral vriendelijk uitzien!

Veel succes nog samen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:07

Dankjewel! :D
kzal er aan gaan werken. :)

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:09

Ontzettend aansprekende pony.
Ik denk dat je, als de puntjes nog meer op de i worden gezet, hoge ogen gooit met hem.
Succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:29

Dankjewel! jha daar ben ik ook hard mee bezig :D