Arlon en ik weer aan de gang !!! ( na een flinke dip)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 07:36

Margoot schreef:
je hebt hem er eindelijk doorheen gereden, hij doet eindelijk wat jij wil en jij gaat hem verkopen? :oo

NOu niet zo zeer dat ik hem nu wil verkopen , maar afentoe heb ik het gevoel dat de klik er gewoon niet is , ik denk dat ik het tot eind van de zomer nog even aan zie. Misschien verandert hij nog wel heel erg. Heb alleen het idee dat de 'klik'er gewoon niet helemaal is , maar we hebben natuurlijk allebei moeijlijke tijden gehad en hij al veel andere eigenaren. Dus ben nog wel bereid het verder te proberen, we gaan in de meivakantie waarschijnlijk het bos is , om te kijken hoe hij daar is ( werdt gezegd dat hij heel braaf was en het fantastisch vond om buiten te rijden , en ik wil dat ook graag) Ik heb gewoon heel veel twijfels , en ik wil hem absoluut niet kwijt!! maar als het voor ons beiden niet meer leuk is ,,, tja ,, dus ;)

xnien_

Re: Arlon en ik weer aan de gang !!! ( na een flinke dip)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 07:39

heey

ziet er goed uit

mooi paard

succes met rijden ;)

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 07:47

Fijn dat de les nu beter ging! Probeer die slof zoveel mogelijk weg te laten want hoe vaker je hem nu gebruikt hoe moeilijker het wordt om hem straks weg te laten. Ik zat al te kijken maar dit is dicht bij 't station Doetinchem-de Huet toch? Waar ga je dan het bos in? :) Of ga je dan met een trailer?

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 07:58

Princesje schreef:
Fijn dat de les nu beter ging! Probeer die slof zoveel mogelijk weg te laten want hoe vaker je hem nu gebruikt hoe moeilijker het wordt om hem straks weg te laten. Ik zat al te kijken maar dit is dicht bij 't station Doetinchem-de Huet toch? Waar ga je dan het bos in? :) Of ga je dan met een trailer?

Ja we staan naast het station , waarschijnlijk lopen we gewoon naar Montferland toe ;) of we gaan met de trailer ,, eerder al met andere paarden gewoon ernaar toe gelopen. Dus moet kunnen :P

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 08:00

Haha aah oke, spannend! Maar zal vast wel goed gaan, ga je samen?

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 08:02

Ja wel spannend :P Ja ga denk ik dan met ander paard op stal , waar hij al is een keer mee het bos is in geweest ;)

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:03

SuzanLarissa schreef:
Margoot schreef:
je hebt hem er eindelijk doorheen gereden, hij doet eindelijk wat jij wil en jij gaat hem verkopen? :oo

NOu niet zo zeer dat ik hem nu wil verkopen , maar afentoe heb ik het gevoel dat de klik er gewoon niet is , ik denk dat ik het tot eind van de zomer nog even aan zie. Misschien verandert hij nog wel heel erg. Heb alleen het idee dat de 'klik'er gewoon niet helemaal is , maar we hebben natuurlijk allebei moeijlijke tijden gehad en hij al veel andere eigenaren. Dus ben nog wel bereid het verder te proberen, we gaan in de meivakantie waarschijnlijk het bos is , om te kijken hoe hij daar is ( werdt gezegd dat hij heel braaf was en het fantastisch vond om buiten te rijden , en ik wil dat ook graag) Ik heb gewoon heel veel twijfels , en ik wil hem absoluut niet kwijt!! maar als het voor ons beiden niet meer leuk is ,,, tja ,, dus ;)

Dan is het een ander verhaal ;)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:10

prachtig paard!
niet verkopen hoor!
gewoon geduld en die klik komt er wel...en daar komt niemand meer tussen!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 17:44

ik vidn het er heel goed uitzien, het lijkt alsof je pont graag met en voor je werkt!
en ik luuuufff de oortjes en het dekje