Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar idd zal erop letten
ze vind het nog wel erg moeilijk en drukt zich dan soms wat weg. Verder trainen we gewoon lekker door!

maar nog lang niet altijd.
Ik doe ook hard mn best om vaak los te laten, vooral mijn linkerhand is nogal vervelend soms. Maar het gaat steeds beter
En ze wordt dan ook steeds fijner en losser rond te rijden
ben er hard mee bezig
Vind het wel erg moeilijk om én mn teugels korter, maar toch meer lucht te geven. Beetje tegenstrijdige combinatie voor mij namelijk, maar het gat steeds beter. Als ik m'n teugels los laat 'vallen' wanneer ze hangt steekt ze gewoon lekker dr koppie in de lucht, precies zoals zij wil, en voor har idee wordt ze dan dus beloond en zal ze de volgende keer weer gaan hangen zodat ze dr zin krijgt, ik rijd dus juist veel overgangen, schakelingen etc en dan wordt ze vanzelf weer lichter
[RT-HAW] Amotes (super hafje !! ) @ dressuurwork Daaaaar heb ik mijn handen op mijn bovenbenen, dat heb ik hier niet meer
maar dat neemt niet weg dat ik er nog meer aan moet werken. Ze is snel rennerig dus ik ben wat voorzichtig met het voorwaarts rijden, want dan wil ze graag onder me uitrennen en maakt ze zich érg sterk.