pony van 4 keihard racen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:47

Het kan van alles zijn, dat is echt niet vanachter een pc te zeggen. Zoek goede begeleiding is het enige zinnige advies dat we van hieraf kunnen geven. Laat er iemand eens heel goed naar kijken, een osteopaat erbij kan nuttig zijn, mogelijk dat er door de dracht of de bevalling iets is geblokkeerd.

SaBiNa_S

Re: pony van 4 keihard racen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 17:22

hee,,

er komt een vrouw bij de pony die gaat kijken hoe ver je kan gaan , hoe ze precies is en als zei komt mag ik ook wat met haar gaan doen:d

SaBiNa_S

Re: pony van 4 keihard racen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 09:04

die vrouw komt zondag , en ze gaan een speciale teraphie doen. ik ga zondag duzz ook.;d

Merlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 09:13

Misschien is het een goed idee om dat veulen van 1 jaar (dat is dus geen veulen meer), bij de merrie weg te halen. Het kan best zijn dat de merrie ontdekt heeft dat wanneer ze gaat rennen ze weer terug naar jaarling/stal/wei mag.
Die vrouw die komt kijken, heeft die veel ervaring met ponies/paarden waar het fout bij is gegaan? Dat lijkt me namelijk wel een voorwaarde.

Dorindaikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:47

als de pony er vandoor gaat dan moet je niet alsmaar aan de teugels trekken maar hou in,los, hou in, los dan stopt de pony eerder dan dat je helemaal aan de teugels gaat hangen. mij pony deed dit ook altijd bij mij heeft dit geholpen maar me zus reed wel eens op een andere pony die er ook vaak vandoor ging en als de pony er dan vandoor ging dan gaf zij hem ng een schop na zodat hij ng harder ging en als de pony dan moe was dan liet ze hem ng steeds door gaan. me zus zei dan altijd als hij zo hard wilt gaan dan moet hij hard gaan en ook door gaan als hij moe is.
die methode van me zus werkte wel beter dan die van mij maarja is ook per pony verschilend