Pijn bij alle langere ritten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laura1986

Re: Pijn bij alle langere ritten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 08:38

Is toch triest, dat je van 10 jaar les nog niet kunt zeggen dat je veel geleerd hebt...

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 08:39

Citaat:
Ik had ook last van knieën en enkels. nu rijd ik met GPG beugels en heb ik geen last meer. Die vangen de schokken op die je knieén en enkels tijdens het rijden krijgen...

zelfde verhaal hier ook geen last meer van SI gewricht :)

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 13:15

Volgens mij heb ik geen last van mn SI gewricht (moest eerst opzoeken wat dat is zelfs :+ ) maar wel fijn dat de GPG beugels je ook van die klachten af hebben geholpen :j . Maakt het zadel waarmee je dan gaat rijden voor jou dan nog uit of helemaal niet?

vencedor

Re: Pijn bij alle langere ritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:01

nee, ik had de beugels in eerste instantie gekocht om mee te springen. Ik kwam na een pacours er af als een oud wijf. alleen ze bevielen zo goed dat ik nu niet meer zonder rijd :). Ik hang ze aan mijn springzadel maar ook aan mijn dressuur zadel.
Wat voor mij nog heel handig is dat de beugels helemaal kunnen draaien en je voet dus echt recht hangt. Ik heb een heel groot paard en ik b en zelf klein dus ik echt last van heupen en enkels enz :).