Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

double schreef:Thanks! Is alweer heel wat anders dan toen jij kwam kijken hè.. Het is echt een heel ander paard, nog steeds wel een draakje af en toe, maar echt goud eerlijk, en echt niet meer zo'n dondersteen als eerst!
pebbels75: Ligt misschien aan mijn verhoudingen? Ik ben maar 1.54 en heb redelijk korte pootjes.. Zadel ligt zeker weten goed, Hulsebos heeft 'm in november aangemeten.. En we hebben er toevallig pas nog naar gekeken..
Nimber schreef:leuk om te zien hij heeft ook wat weg van mijn wuppie
Ik rijd ook gewoon met bontje op de pads.geen problemen mee.
start je ook met deze?

Bo en Wup zijn echt dikke vriendjes geworden.. Alleen vind Wup zijn nieuwe thuis nog wel een beetje spannend!
double schreef:*zucht* Waarom denk je dat ik met een bontje rijd? Voor de show?![]()
Het gaat hier om een HAW-topic.. Niet om een topic "Ligt mijn zadel wel goed?"
Het zadel ligt prima, heb gelukkig ook niet genoeg mensen om me heen met genoeg verstand van zaken..
Ben blij dat Bokt er nog is met kundige mensen..
Wat kunnen jullie doordrammen over zoiets, het gaat om het rijtechnische. Stravero schreef:Dat denk ik wel ja, want als je zadel echt aangemeten is, dan heb je geen bontje nodig. Een bontje is voor een niet-passend zadel. En als je wél een passend zadel hebt dan misvormt je bontje heel je zadel en is het zonde om geld uit gegeven te hebben aan een opmeting van een zadel.