Golan @ wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ador_Amor

Re: Golan @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:15

hele leuke combi
weinig op aan te merken,hou alleen je benen wat meer onder je lijf

succes in de L

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:12

mooie cob heb je, je rijd hem erg netjes vind ik :j
heb even in je profiel gespiekt en ik vind (persoonlijk) dat hij flink aan het uitzwaren is - kan ook lijken op de foto's natuurlijk.. Misschien dat dat het zadel ook deels verklaard?

hij mag af en toe wat meer lengte houden in zijn hals, is denk ik een bekend probleem bij de cobjes ;)
spring je trouwens nog vaak met hem? zie wel iets van hindernis/cross in je profiel maar word er niet echt veel wijzer van jammer genoeg!

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 18:41

Dankje! :)
Ik heb het zadel pas 2 maanden dus zo snel zou hij toch niet veel breder zijn geworden? Maar de zadelmaker komt iig nog langs dus komt allemaal goed :) .
Ik heb om de week springles met hem, gaat heel erg goed (springt altijd, ook als ie niet uitkomt :D ) maar we doen het meer voor de lol. De cross was op een zomerinstructieweek in Ermelo en dat hebben we verder nooit gedaan, vinden we allebei ook heeeeeel erg eng :+

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:30

Hoe oud is hij?
het kán wel hoor! beewtje onwaarschijnlijk, maar een bredere platte rug oid en een zadel ligt al meteen heel anders

gaaf trouwens, dat je zoveel springt :D Ikzelf heb met m'n verzorgcobje maar eens per maand springles: vind balken zelf een stuk enger dan vaste crosshindernissen.. :x

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 19:32

Hij is nu 7.
In Ermelo vond Golan balken én crosshindernissen eng, maar thuis in de bak gelukkig niet :+