Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was ik misschien vergeten te melden dat die hoeveelheid wel goed zit
zoals eerder ze is niet te dun. En het is ook een slanke haflinger. Als ze geen haflinger was geweest maar een chicke sportpony had waarschijnlijk niemand iets gezecht over haar gewicht.
Zal ook gelijk even melden dat ze geen wormen heeft en pas ontwormd is. Ook heeft ze pas haar influenza spuit gehad en heeft ze gewoon nette vaste poep.
. zeker niet zelfs!

Charaz schreef:Ik vind het eigenlijk wel mee vallen, ik zie niet echt dat ze hard is met haar handen, wel dat haar pony iets te diep en wat gespannen loopt, maar je kunt niet alles gelijk perfect doen.
Ik zie er ook nette stukken tussen op de foto's en zou proberen haar wat meer met haar neus eruit te rijden en wat sneller met je handen mee te geven, als je haar voor te veel vast houd gaat ze zich ook vast zetten in de rug.
Wbt. te dun, dat vind ik moeilijk te beoordelen op deze foto's, knap dat jullie dat wel zien door een dikke wintervacht en zonder te voelen. Ze is wel aan de dunne kant maar TE dun kan je zo imo niet beoordelen.
Kijk dit vind ik een mooi plaatje en hier zou ik naar toe gaan werken!
klomp schreef:VDLStud schreef:je knieën goed in het zadel drukken. En ook goed voor je uit blijven kijken. En je handen mochen wel een beetje hoger. En mooi haflinger heb je:P:D
Ik heb juist altijd geleerd om niet te klemmen met mijn benen.
Voor een paard is het ook geen fijn gevoel als je elke keer met je knie tegen de wrong aan 'klapt', om het zo maar even te zeggen. Je hoeft niet te klemmen, maar probeer wel je knieën aan te sluiten.NicoleHorses schreef:Te dun? Vind ik niet hoor, wel een beetje dun maar dat kan ik vanaf een foto niet beoordelen
ken haflingers die 10x zo dun zijn
leuke haf - commentaar heeft de rest al gegeven.