Na hele lange tijd..Silence@work.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xvanity22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:38

Leuke pony :) En een heel erg cool setje. Maar ik zie op sommige foto's dat je voeten iets naar buiten gedraaid zijn. Maar kan natuurlijk ook moment opnamen zijn. :)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 16:50

Hartstikke bedankt voor jullie leuke reactie´s. Fijn dat de vooruitgang gezien wordt. Ook door mensen die ons in ´t echt kennen.
Zoals ik inderdaad al aan gaf bij bepaalde foto´s, mag zijn neusje er inderdaad meer uit.
Dus dat is dan ook een leerpunt, samen met mijn handen.
Maar gelukkig hebben we wel leerpunten, anders was de lol er snel weer af ;)

Edit: Kan zijn dat mijn benen op sommige foto´s nog niet ideaal zijn. Heb nieuwe leren laarzen, dus daar moet ik nog wat aan wennen.
Is geen excuus, dat weet ik, maar het kan er wel mee te maken hebben.

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:20

Leuke pony. :j

Zelf mag je wat meer rechtop gaan zitten aangezien je nu voor over gekukeld zit.
Daarnaast mag je je handen meer dragen en niet zo wijd uit elkaar zetten.

Op sommige foto's heb ik het idee dat je te streng bent met je handen en op andere foto's heb ik het idee dat je helemaal geen verbinding hebt aangezien er een boogje in de teugels hebt.
Probeer te werken aan constant contact te houden en niet alles ineens los te gooien als hij naar beneden komt.

Uiteraard mag zijn neusje er wat meer uit, is hij wel goed voor het been?
Verder heb ik jullie topics niet in de gaten gehouden maar heb ik wel begrepen dat jullie wat issues hadden. Fijn dat je weer plezier hebt in het zadel!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 20:17

Bedankt. Ik zie niet echt dat ik voorover kukel, maar als dat jouw mening is accepteer ik die.

xhorseslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:25

Daaar is die sexy pony weer, altijd een beetje stim mee gelezen met jullie topics en vondt het nu toch wel tijd om te reageren :+

Je ziet echt heel veel verbetering, jullie komen er wel en zoals al vaker hier boven gezecht paars is erg sexy ;)

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:36

Sandra: het zier er erg netjes uit :D !!
Jullie gaan vooruit.. toppie :) !!

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:45

Daar is ze weer hoor :D Ik wilde net weg gaan toen ik "silence" zag staan, dacht toch maar even kijken. Ik dacht eigelijk dat je helemaal over was geschakeld op de "natural" kant, maar wat leuk om je weer eens aan het dressuren te zien joh! Je hebt nog heel wat puntjes om aan te werken (Bijv. je handen), maar daar ben je jezelf van bewust, je kunt ook nog niet alles verwachten na 3 weken he ;) Als het allemaal zo makkelijk ging werd het ook maar saai :D Wat een gaaf kleurtje heb je op joh!!

Succes verder nog (enne, ik hou je in de gaten :+ )

* Even off-topic, hoe gaat het trailer laden tegenwoordig??

XxSultanxX

Re: Na hele lange tijd..Silence@work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:20

ik vind het erg echt super uitzien ! jullie zijn echt vooruit gegaan
het gaat hellemaal goed komen :D ga zo door !!!

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:30

_Azra schreef:
suleilitha schreef:
Oei..... je hebt nog wel wat werk te doen zie ik.
Hij kantelt het hoofd nogal, verder vind ik je hand er erg streng uitzien op enkele foto's en ik vind je pony te diep lopen....
Leuk beestje overigens.

Heb je alle topics hiervoor gelezen?
En wat ze allemaal hebben doorstaan met ze 2en?
Ze hebben een hele erge moeilijke tijd gehad, vind het dan niet echt heel vriendelijk geplaatst.

Ik vind het er erg netjes uitzien en vind het zeker vooruit gegaan!
Je hebt enorme doorzettings vermogen en hou dat zo vol!
Dan kom je der zeker!!

Heel veel succes!!

Ik vind Silence een plaatje ;)

NIet iedereen weet dat? mischien is het dan een idee om een linkje naar zo'n topic te plaatsen? :)

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:33

Fijn dat je dit bereikt hebt! zo ken ik hem weer :D
Zo liep hij namelijk op de manege ook :)

Rockferry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:50

handen wat meer dragen
probeer wat rechterop te gaan zitten,ziet er af en toe beetje naar uit dat je neigt naar voren te duiken

succes!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 07:35

Dank je wel voor jullie reactie´s en fijn dat jullie er zo over te spreken zijn.

Het trailerladen gaat super. Hij loopt er nu vrijwel meteen op.
Vanmiddag is het weer zo ver, dan gaan we een weekendje naar Zeeland, maar om de trailer maak ik me niet meer druk.
(dat is dus ook meteen de reden als ik dit weekend niet reageer op jullie reactie´s....ik ben niet thuis ;) )

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 08:28

heb je een linkje waarin ik kan lezen wat er dan allemaal gebeurt is?
daar ben ik wel benieuwt naar. :)

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 09:42

Je valt wat voorover, waardoor je pony ook wat op de voorhand valt. Probeer te werken aan je houding, ook je handen mogen dichter bij elkaar. Verder moeten jij en je instructrice natuurlijk nog aan elkaar wennen, dus kunnen wij niet teveel verwachten. Het ziet er in ieder geval uit dat jullie nog veel werk te doen hebben, maar dat maakt het leuk. Probeer het alleen niet te snel te willen, nageeflijkheid komt door ontspanning, op foto 2 krijgt je pony geen lucht om te lopen waardoor hij terugvalt en op de voorhand komt. Probeer daarop te letten, eerst voorwaarts, dan neerwaarts. Je hebt een mooie pony. :)

lovemeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 09:47

ziet er leuk uit en ik zie wel degelijk verbetering.
heeft ie in ros gestaan? welk nummer?
ben benieuwt!
ga zo door!!
groetjes

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:03

Heb je profiel even doorgelezen. Jullie hebben idd al wat mee gemaakt zeg. Knap dat jullie al zover zijn gekomen samen. De foto's zien er goed uit. Er valt nog genoeg te verbeteren(bij wie niet..), maar vanuit dit kun je gaan opbouwen. Complimenten!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:39

Haai!

Wat ziet het er goed uit joh! Heb ook even je profiel gelezen en ik vond het prachtig om te zien. Grondwerk is zo belangrijk! Ik heb dat met mijn paard ook ondervonden. Ga lekker zo verder, je hebt een leuk paardje!

robbie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:21

je zadel lijkt wel te klein voor jou en is best groot voor de pony let wel op dat hij hier geen rugproblemen door krijgt

mourits_pier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 16:51

ziet er al een stuk beter uit als de vorige keer. 1 minpuntje probeer je hakken wat meer uit te drukken en je tenen wat naar meer naar binnen. verder ziet het er wel goed uit.

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:04

Leuke pony!!
ik heb je profiel al een paar keer gelezen, ik heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen! :)
goed dat je nu weer kan rijden, en gelukkig gaat het nu ook al een stuk beter dan eerst zo te zien! :D
probeer zoals ook al gezegd word je hakken wat meer uit te drukken, en je tenen wat meer naar binnen te draaien, zo voorkom je ook het eventuele sporen prikken wat overegens niet op de foto te zien is hoor! ;)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:21

Hey Sandra, Dat ziet er mooi uit, ik zie alleen af en toe dat hij erg diep loopt en daarbij kanteld met zijn hoofd.
Maar er zitten ook hele mooie foto's bij.
Je bent net bezig en ik zie een super mooie combinatie.
Ga vooral zo door.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:24

Heey wat leuk eindelijk weer een topic van je! Ik ben heel benieuwd naar je wedstrijd straks!
Wat ik me nog wel afvraag is waarom je een bontje en een zadeldekje gebruikt? Dit komt meestal niet tengoede aan de ligging van het zadel! Als je schoenen goed zitten trek je immers geen dikke sokken aan ;)

chouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:41

Hoi Sandra,
Ziet er goed uit hoor. Hoe was het trouwens aan zee?
Lien

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:16

Moderatoropmerking:
Ondanks dat je toch veel goede berichten hebt gehad, zet ik dit topic op slot. RT-HAW is bedoeld voor opbouwend rijtechnisch commentaar, en dit kan alleen gegeven worden als je foto's van een acceptabele kwaliteit zijn. Zodra je andere foto's beschikbaar hebt die hier wel aan voldoen, dan mag je uiteraard een nieuw topic openen.