Ware Glorie V. Don Bedo @ work bij Ezumii

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sharon_quiz

Re: Ware Glorie V. Don Bedo @ work bij Ezumii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:54

Super gaaf dier zeg! Over je houding valt moeilijk commentaar te geven natuurlijk, want ik weet niet goed wat je wel en niet goed kan, maar ik vind dat je benen wat naar achter liggen en af en toe wat afgestoken van je paard. Je rechterhand lijkt af en toe hoger te staan dan je linker en op sommige foto's zie ik pianohandjes.. ;) Misschien iets waar je wat mee kunt.

Veel succes in de B. Het is een onwijs mooi aansprekend paard en ze loopt prachtig, dus dat zal wel goedkomen! :D

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:08

lis het ziet er leuk uit, als je vooruit gaat kijken dus je kin de lucht in is het plaatje van je rug al wat minder krom.
merrie is gaaf maar je laarzen! wauw!

lisette_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 21:14

Hee Kim! laarzen zijn mooi he ;) Zondag moet ik er sowieso aan denken dat ik keurig zit.. Pff zenuwachtig voor mijn debuut haha.. Maar whup staat ook super op de foto!

Esmee bedankt! Hopen dat dit een blijvertje is natuurlijk!

@_Noraly copy is vrij logisch, er zijn mensen die zelf foto's van mij via Bokt.nl gejat hebben om ze voor andere doeleinden te gebruiken zonder toestemming van mij of de fotograaf dus nu is het nog wat duidelijker!!!

Osteophatie is mij door mijn huisarts afgeraden, omdat hij mij te jong vind voor een operatie...

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:17

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:19

Idd vreemde huisarts heb je dan, osteopathie heeft niets met opereren te maken.
Ik ken heel veel mensen die baat hebben bij osteopathie, of anders chiropractie of cesartherapie. Zo bijven rijden is toch ook geen optie?

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:25

Misschien een tip om idd iets van Cesar of Mensendieck te volgen?

Sowieso kan loswerken van je spieren vóór je op je paard stapt geen kwaad, ik doe het zelf ook, vind mijn paard wel fijn. :+

Verder, wat een gigantische gaaf beest van een topmerrie heb je onder je kont. Jullie zijn ook een hele mooie combi, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Laatst bijgewerkt door randalinpony op 27-03-09 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

lisette_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 21:25

Ja dat zegt Esmee net ook al hahaha !! Het is al laat pfff maar dan bedoel ik inderdaad orthopeed :D
Maar ik ga woensdag naar Optima Forma en zij doetn ruiterfysiotherapie, maar eens kijken of dat wat is !! Cesartherapie is ook een optie, maar aangezien ik ook wel eens een hele enkele keer naar pilates ga (Esmee donderdag weer :+ ) is dat volgens mijn dokter dus ook niet nodig... Helaas was de arts waar ik de laatste keer ben geweest de vervanger van mijn eigen arts want deze was op vakantie. Dus zodra hij terug is maar een nieuwe afspraak maken, ook is mij verteld dat ik eventueel voor een second opinion naar een sportarts zou kunnen gaan. En daarnaast worden er binnenkort foto's van mijn rug gemaakt en eventueel een scan om te kijken of er niet meer aan de hand is...

Pff lang verhaal!