Othello_ schreef:Hou het aardig!
We gaan redelijk off-topic!
De TS vraagt hoe we haar kunnen helpen.
Lieve TS, trek je niet te veel aan van dit alles.
Ik zou idd je fries nog even op wei zetten, maar dat hadden de bokkers ook gewoon aardig kunnen vragen. Omdat (zoals eerder genoemd) Friezen wel laatbloeiers zijn, zou ik het pas over een jaartje weer proberen.
@ De rest;
Zoals vaak ben ik weer teleurgesteld in jullie. Altijd maar dat gezeur als iemand iets fout doet! Alsof jullie zelf nooit wat fout hebben gedaan! Veel (jonge) mensen zitten op bokt om te leren, niet om commentaar te geven. Ik heb behoorlijk veel medelijden met de TS omdat jullie zo dom gaan zitten doen! Ik weet zeker dat jullie allemaal, stuk voor stuk, ook fouten hebben begaan op paardengebied.
DE TS WIST HET NA 3 BERICHTEN OOKWEL, al waren die berichten ook niet heel aardig..
En ook degene die denken dat dit een pennymeisje is, kijk zelf je fotoboeken/topics ed eens door. Jij hebt je ook wel eens penny gedragen. Flut hoor!
BEN HET EENS MET DEGENE HIERBOVEN.
Heb jij alle berichten wel goed gelezen? Normaal reageer ik niet op dit soort berichten maar buiten wat heen en weer gekat buiten het topic om zijn er veel goed gemeende tips gegeven. Maar daar voor het gemak maar overheen gelezen?